DSpace@İnönü

Eğitim fakülteleri müzik eğitimi bölümlerinde çalgı eğitimi alanında viyola öğretiminin temel esasları

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author İsrafiloğlu, Faik
dc.date.accessioned 2019-04-30T07:28:33Z
dc.date.available 2019-04-30T07:28:33Z
dc.date.issued 1994
dc.identifier.citation İsrafiloğlu, F. (1994). Eğitim fakülteleri müzik eğitimi bölümlerinde çalgı eğitimi alanında viyola öğretiminin temel esasları. Yayımlanmış Yüksek lisans Tezi, İnönü Üniversitesi, Malatya. tr_TR
dc.identifier.uri https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/10032
dc.description.abstract "Eğitim Fakülteleri Müzik Eğitimi Bölümleri'nde Çalgı Eğitimi Alanında Viyola öğreniminin Temel Esasları" başlığı altında, müzik eğitimi bölümlerinde görev yapan yaylı çalgılar (keman-viyola) öğretim elemanları ile Survay Tekniği uygulanarak görüşüldü. Anketlere verilen ortak yanıtların bir bakışta görülüp anlaşılabilmesi için, "Anket ve Görüşme" adı altında on tablo yapılmıştır. Kaynak taramada Tarihsel Yöntem uygulanmıştır. Viyola için seçilecek öğrencilerde aranacak fiziksel özellikler ve bir yıllık, viyola eğitimi sonucunda öğrenciye kazandırılması gereken beceri ve teknikler ilgili kaynaklar taranarak araştırılmıştır. Ortaya çıkan bulgulara göre yapılan yorumlarda öneri olarak; - Viyola öğretiminde göz önünde bulundurulması gereken ilkeler, - Viyolaya geç başlamanın yarattığı sorunların çözümü, - öğretmenlik için gerekli olan bilgilerin öğrenciye öğretilmesi, - Viyola derslerinin işlenmesi, Konuları getirilmiştir. tr_TR
dc.description.abstract The, basic principles of teaching the viyola in the faculty of education, music departement"Under this heading, teachers of string instruments (violin-viola) and the practise of survay technieque has been discussed. To see the responds given to questionnaires, ten tables has been produced under the heading questionnaire and interview. The needed physical demands in students who are chosen for the viola and the skills a student is given after one year of education have been searched from relevant sources. From these researchen the following have come out; - The principles which must be taken into consideration in teaching the viola. - The handicaps which are created when starting the viola at a late age. - The basic skills of teaching giving to the student. - The way of hawing a viola lesson. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Müzik tr_TR
dc.subject Music tr_TR
dc.title Eğitim fakülteleri müzik eğitimi bölümlerinde çalgı eğitimi alanında viyola öğretiminin temel esasları tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.identifier.issue 0 tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 85 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster