dc.contributor.author |
Günbatan, Ayhan |
|
dc.date.accessioned |
2019-05-13T06:59:18Z |
|
dc.date.available |
2019-05-13T06:59:18Z |
|
dc.date.issued |
2006 |
|
dc.identifier.citation |
Günbatan, A. (2006). Toplam kalite yönetimi uygulamaları ve çalışanların iş tatmini üzerine bir uygulama . Yayımlanmış Yüksek lisans Tezi, İnönü Üniversitesi, Malatya. |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11616/10715 |
|
dc.description.abstract |
TOPLAM KAL TE YÖNET M UYGULAMALARI VE ÇALIŞANLARIN Ş TATM N ÜZER NE B R UYGULAMA Ayhan GÜNBATAN Özet : Günümüzde her büyüklükte işletme için çalışanın önemi tartışılmayacak kadar açıktır. şletmelerin yoğun rekabet ortamında hedeflerine ulaşabilmek ve ayakta kalabilmek için çalışanların ve müşterilerin tatminini tam olarak sağlamak zorundadır. Bu sebeple işletmeler, Toplam Kalite Yönetimini (TKY) çok iyi anlamalı ve profesyonelce uygulayabilmelidir. şletme yönetiminin asli görevi, özellikle çalışanın tatminini etkileyen işe yönelik iç ve dış faktörleri belirlemek, bunların ölçümlerini yapabilmek ve olumsuz koşulları olumluya çevirmektir. Aynı zamanda personelin eğitilmesi, kararlara katılır hale getirilmesi, motivasyonunun sağlanması ve işletme içi iletişim kanallarının açık tutulması önemli konular arasındadır. Anahtar Kelimeler : Kalite, Toplam Kalite Yönetimi, ş Tatmini |
tr_TR |
dc.description.abstract |
Total Quality Management Applications and A Research About the Job Satisfaction Of The Workers Summary : Ayhan GUNBATAN It has no doubt how a worker is important for his organization regardless of the size of that organization. Every organization must fully satisfy both its workers and customers in order to live and get benefit. Therefore these organizations must understand and professionally apply Total Quality Management. To realize the inner and outer factors which effect the job satisfaction of the workers and to change the negative effects to possitive effects is the primary mission of the management of the organization. To train the workers, to make them be the part of decision mechanism, to motivate them and to have an interorganization communication is also key issues. Key Words : Quality, Total Quality Management, Job Satisfaction |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
İşletme |
tr_TR |
dc.subject |
Business Administration |
tr_TR |
dc.title |
Toplam kalite yönetimi uygulamaları ve çalışanların iş tatmini üzerine bir uygulama |
tr_TR |
dc.title.alternative |
Total quality management applications and a research about the job satisfaction of the workers |
tr_TR |
dc.type |
masterThesis |
tr_TR |
dc.contributor.department |
İnönü Üniversitesi |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
0 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
1 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
114 |
tr_TR |