DSpace@İnönü

Müzik öğretmenliği bilim dallarında yapılan yüksek lisans tezlerinin ve okutulan yüksek lisans derslerinin karşılaştırmalı değerlendirilmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Ayhan, Ali
dc.date.accessioned 2019-05-13T07:12:11Z
dc.date.available 2019-05-13T07:12:11Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation Ayhan, A. (2006). Müzik öğretmenliği bilim dallarında yapılan yüksek lisans tezlerinin ve okutulan yüksek lisans derslerinin karşılaştırmalı değerlendirilmesi. Yayımlanmış Yüksek lisans Tezi, İnönü Üniversitesi, Malatya. tr_TR
dc.identifier.uri https://tez.yok.gov.tr/UlusalTezMerkezi/tezSorguSonucYeni.jsp
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/10722
dc.description.abstract MÜZ K ÖĞRETMENL Ğ B L M DALLARINDA YAPILAN YÜKSEK L SANS TEZLER N N VE OKUTULAN YÜKSEK L SANS DERSLER N N KARŞILAŞTIRMALI DEĞERLEND R LMES Yüksek Lisans Tezi, Ali AYHAN nönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, Haziran 2006 Danışman, Doç. Dr. Turan SAĞER ÖZET VE ANAHTAR SÖZCÜKLER ÖZET Bu çalışmada, ülkemiz üniversiteleri enstitülerine bağlı olarak yürütülmekte olan yüksek lisans tez çalışmaları ve yüksek lisansta okutulmakta olan derslerin karşılaştırmalı bir değerlendirmesi yapılmıştır. Bu amaçla, YÖK tez tarama katalogunda yer alan müzik öğretmenliği bilim dallarına ait 1986-2003 yıllarına ait 412 yüksek lisans tez, çalışma kapsamına alınmıştır. Bu tezler 8 üst, 56 alt alana göre sınıflandırılmış ve istatistiksel değerler olarak belirtilmiştir. Daha sonra, yüksek lisans eğitiminde okutulmakta olan dersler ise müzik eğitimi, kompozisyon, tarihsel müzikoloji gibi 9 değişik alanda sınıflandırılmıştır. Son bölümde ise okutulan derslerin çalışılan tezleri destekleyip desteklemediği karşılaştırmalı bir değerlendirme ile belirtilmiştir. ANAHTAR SÖZCÜKLER Müzik, Müzik Eğitimi, Lisansüstü Eğitim, Yüksek Lisans Tezi. i tr_TR
dc.description.abstract MUTUAL EVULATION OF MASTER THESES AND MASTER LESSONS THAT WORKING AT THE MUSIC TEACHING SCIENCE BRANCHES Master Thesis, Ali AYHAN Social Sciences Instutute of nönü University, June 2006 Advisor, Doç. Dr. Turan SAĞER SUMMARY AND KEYWORDS SUMMARY In this study, a mutual evaluation had done on master theses and teaching lessons which executing at Music Teaching Science Branches attendant with institutes since 1986 year in our country Universities. Procurancing of data?s supplied from YÖK (High Teaching Institution) Theses Search Catalog. This study restricted between the 1986 and 2003 years. So total 412 theses had been examined. At first thesis have been eliminated to 8 different classes. Later that 8 class segmented 37 subheadings. Lessons that teaching at Music Teaching Science Branches segmented 9 different classes. And at the last part of this study had been done mutual evaluation of master thesis and master lessons. KEYWORDS Music, Music Education, Postgrade Education i tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Müzik tr_TR
dc.subject Music tr_TR
dc.title Müzik öğretmenliği bilim dallarında yapılan yüksek lisans tezlerinin ve okutulan yüksek lisans derslerinin karşılaştırmalı değerlendirilmesi tr_TR
dc.title.alternative Mutual evulation of master theses and master lessons that working at the music teaching science branches tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.identifier.issue 0 tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 99 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster