DSpace@İnönü

Gönderi tarihi için (2018) listeleme

Gönderi tarihi için (2018) listeleme

Sırala: Sıra: Sonuçlar:

  • Çakır, Elif Merve (İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
    Bu çalışma temel olarak metanın estetikleşmesi ve sanat üzerine odaklanmıştır. Sanatın geçirdiği değişimler, ya küresel ekonominin işine gelmiştir, ya da bizzat onun aracılığıyla gerçekleştirilmiştir. Toplumların geçirdiği ...
  • Şeker, Tülay; Uzun, Bünyamin (İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
    Türkiye’de gazetecilik Avrupa’ya kıyasla daha geç başlamış ancak Avrupa ve bütün dünyada 20. yüzyılda yaşanan değişimlere ayak uydurmuştur. Bu değişimler daha çok basının ekonomi politik anlamda sahipliği noktasında önemli ...
  • Gökdemir, Şaduman Şeyda; Sever, N. Serdar (İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
    İçsel markalaşma kısaca çalışan davranışları ile marka vaadinin uyumlu hale getirilme süreci olarak tanımlanır. Özellikle hizmet sektöründe marka vaadi tüketicilere çalışanlar tarafından aktarılmaktadır. İçsel markalaşmayı ...
  • Gündüz, Uğur; Arıkan, İdris (İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
    Ulus devletlerin büyük bölümünün kurucu miti, homojen bir ulus yaratma ve mevcut topraklar ile iktidarı bu yolla koruma kaygısı olarak ortaya çıkmaktadır. Sözü edilen koruma ve/veya korunma pratikleri dahlinde en çok öne ...
  • Taşdelen, Hacer; Acar Şentürk, Zülfiye (İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
    Bu çalışma için, davranışsal hedefleme ya da çevrimiçi davranışsal reklamcılığa yönelik yapılan çalışmalar incelendiğinde, ana temanın kişisel mahremiyet ve farkındalık üzerine oluşturulduğu gözlenmiştir. Genel çerçeve ...
  • Günevi Uslu, Evren (İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
    Bu çalışma, Türk sinema tarihinde önemli bir yeri olan ve Türk sinemasına büyük değer katan yönetmen Metin Erksan’ın Toplumsal Gerçekçi filmlerinin bilimsel verilere dayandırılarak incelenmesi açısından önemlidir. Yine bu ...
  • Kaya, Feyyaz (İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2018)
    Bu çalışmanın temel amacı Interbrand tarafından hazırlanan dünyanın en yeşil markaları listesinde yer alan markaların sürdürülebilirlik faaliyetleri hakkında kurumsal bir iletişim gerçekleştirmek için sosyal medya ...