DSpace@İnönü

Z Kuramı ve Okul Yöntemine Uygulanabilirliği Açısından Değerlendirilmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Beycioğlu, Kadir
dc.date.accessioned 2021-01-25T09:03:43Z
dc.date.available 2021-01-25T09:03:43Z
dc.date.issued 2007
dc.identifier.citation BEYCİOĞLU K (2007). Z Kuramı ve Okul Yöntemine Uygulanabilirliği Açısından Değerlendirilmesi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 15(1), 63 - 72. en_US
dc.identifier.uri https://app.trdizin.gov.tr/makale/T0RFMU1qSXk/z-kurami-ve-okul-yontemine-uygulanabilirligi-acisindan-degerlendirilmesi
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/19211
dc.description Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi Yıl: 2007Cilt: 15Sayı: 1ISSN: 1300-8811Sayfa Aralığı: 63 - 72Metin Dili:Türkçe en_US
dc.description.abstract Öz:Sürekli olarak değişimlerin yaşandığı dünyamızda, disiplinlerin değişimlerle başa çıkabilmek ve bu süreci sağlıklı yönetebilmek için, kendilerini geliştirerek yenilemeleri ve geliştirdikleri kuramlarla farklı alanları etkilemeleri beklenen bir durumdur. Diğer alanlarda geliştirilmiş yönetim kuram ve süreçlerinden etkilenen eğitim yönetiminin de, yalıtılmış bir yörüngede kalmasını ummak çok gerçekçi görünmemektedir. Bu çalışmanın amacı, eğitim yönetimini de etkileyen değişim süreçlerinde, yakın dönem kuramlar arasında yer alan ve William Ouchi tarafından geliştirilen Z Kuramını incelemek ve Türkiye’deki okulların yönetiminde olası uygulanabilirliğini tartışarak, önerilerde bulunmaktır. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Z Kuramı ve Okul Yöntemine Uygulanabilirliği Açısından Değerlendirilmesi en_US
dc.title.alternative Theory Z and Evaluation of its Practicality in School Management en_US
dc.type article en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster