DSpace@İnönü

Pazarlama - toplam kalite yönetimi ilişkisi ve işletmelerin pazarlama faaliyetlerinin başarısı açısından kalitenin önemi konusunda bir alan araştırması

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Çakantemur, Mehmet
dc.date.accessioned 2015-05-04T06:36:05Z
dc.date.available 2015-05-04T06:36:05Z
dc.date.issued 1998
dc.identifier.citation Çakantemur, Mehmet ;(1998) Pazarlama - toplam kalite yönetimi ilişkisi ve işletmelerin pazarlama faaliyetlerinin başarısı açısından kalitenin önemi konusunda bir alan araştırması ,İnönü Üniversitesi. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/2024
dc.description Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır. Yayınlanma izni olmayan tezlerin basılı kopyalarına Üniversite kütüphaneniz aracılığıyla (TÜBESS üzerinden) erişebilirsiniz. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.subject Kalite tr_TR
dc.subject Quality tr_TR
dc.subject Pazarlama tr_TR
dc.subject Marketing tr_TR
dc.subject Toplam kalite yönetimi tr_TR
dc.subject Total quality management tr_TR
dc.subject Business Administration tr_TR
dc.title Pazarlama - toplam kalite yönetimi ilişkisi ve işletmelerin pazarlama faaliyetlerinin başarısı açısından kalitenin önemi konusunda bir alan araştırması tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster