dc.contributor.author |
Çakantemur, Mehmet |
|
dc.date.accessioned |
2015-05-04T06:36:05Z |
|
dc.date.available |
2015-05-04T06:36:05Z |
|
dc.date.issued |
1998 |
|
dc.identifier.citation |
Çakantemur, Mehmet ;(1998) Pazarlama - toplam kalite yönetimi ilişkisi ve işletmelerin pazarlama faaliyetlerinin başarısı açısından kalitenin önemi konusunda bir alan araştırması ,İnönü Üniversitesi. |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11616/2024 |
|
dc.description |
Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır. Yayınlanma izni olmayan tezlerin basılı kopyalarına Üniversite kütüphaneniz aracılığıyla (TÜBESS üzerinden) erişebilirsiniz. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
İnönü Üniversitesi |
tr_TR |
dc.subject |
Kalite |
tr_TR |
dc.subject |
Quality |
tr_TR |
dc.subject |
Pazarlama |
tr_TR |
dc.subject |
Marketing |
tr_TR |
dc.subject |
Toplam kalite yönetimi |
tr_TR |
dc.subject |
Total quality management |
tr_TR |
dc.subject |
Business Administration |
tr_TR |
dc.title |
Pazarlama - toplam kalite yönetimi ilişkisi ve işletmelerin pazarlama faaliyetlerinin başarısı açısından kalitenin önemi konusunda bir alan araştırması |
tr_TR |
dc.type |
masterThesis |
tr_TR |