DSpace@İnönü

Eğitim denetimini yeniden düşünmek

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Beycioğlu, Kadir
dc.contributor.author Dönmez, Burhanettin
dc.date.accessioned 2016-09-02T08:18:20Z
dc.date.available 2016-09-02T08:18:20Z
dc.date.issued 2009
dc.identifier.citation Beycioğlu, K. Dönmez, B. (2009). Eğitim denetimini yeniden düşünmek. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Cilt 10. Sayı 2. 71-93 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/4311
dc.description Eğitim denetimini yeniden düşünmek. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Cilt 10. Sayı 2. 71-93 ss. tr_TR
dc.description.abstract The history of educational (school) supervision has been influenced by the history of the interaction of intellectual movements in politics, society, philosophy and industrial movements. The purpose of this conceptual and theoretical study is to have a brief look at the concept of educational supervision with related historical developments in the field. The paper also intends to see the terms and issues critically, and to conceptualize some issues associated with educational supervision in practice. In the paper, the issues are discussed and a number of suggestions are addressed for debate. tr_TR
dc.description.abstract Eğitim ve eğitim sistemleri hızla kabuk değiştirmekte ve yenileşmektedir. Eğitim etkinliklerinin geliştirilmesinde en önemli araçlardan olan denetimin de bu değişimden etkilenmesi kaçınılmazdır. Bu çalışmanın amacı, eğitim denetimi ve eğitim denetçisi kavramlarına, tarihsel gelişimi içinde, sınadığı kuramsal dönemleri de ele alarak, kısaca bakabilmek ve eğitim denetimi birikimindeki kavramsal olguları ve sorunları daha yakından görebilmektir. Bu çalışma kapsamında öncelikle eğitim denetimi ve eğitim denetçisi kavramlarına bakılmış, alana ilişkin tarihsel gelişim süreci ve kuramsal dönemler ele alınmış, günümüz eğitim denetimi alan yazınında tartışılan sorunlara kısaca değinilmiş ve geliştirilen öneriler tartışmaya açılmıştır. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Eğitim denetimi tr_TR
dc.subject Eğitim denetçisi tr_TR
dc.subject Eğitim denetimi tarihi tr_TR
dc.subject Sorunlar tr_TR
dc.subject Educational supervision tr_TR
dc.subject Educational supervisor tr_TR
dc.subject Educational supervision history tr_TR
dc.subject İssues tr_TR
dc.title Eğitim denetimini yeniden düşünmek tr_TR
dc.title.alternative Rethinking educational supervision tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi, Eğitim Fakültesi tr_TR
dc.contributor.authorID TR143519 tr_TR
dc.contributor.authorID TR2850 tr_TR
dc.identifier.volume 10 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 71 tr_TR
dc.identifier.endpage 93 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster