DSpace@İnönü

Öğretmenliğin evrimi ve gelecekteki öğretmenlerin yetiştirilmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Ergün, Mustafa
dc.date.accessioned 2016-09-06T07:59:42Z
dc.date.available 2016-09-06T07:59:42Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Ergün, M. (2010). Öğretmenliğin evrimi ve gelecekteki öğretmenlerin yetiştirilmesi. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Cilt. 11, Sayı. 3, 1-13 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/4376
dc.description İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Cilt. 11, Sayı. 3, 1-13 ss. tr_TR
dc.description.abstract Öğretmenlerin yetiştirilme biçimleri ve sorumlulukları toplumun ihtiyaçları ile birlikte değişmektedir. Öğretmenler üçyüzyıldan fazla süreden beri toplumsal, politik ve sanayideki değişmelerden doğrudan etkilenmektedirler. Ortaçağlarda ders kitapları eğitimin merkezinde ve öğretmenler de onları açıklayan bir rol oynamakta idiler. Eğitim sistemleri sanayileşmeden sonra bina ve sınıfları, ders kitapları, uzman öğretmenleri ile yeniden düzenlenmişlerdir.Çağdaş toplumlarda güçlü öğretimin önemi hem bireyler hem de uluslar için giderek artıyor. Burada birçok teknoliji öğretme yerdım etmesine rağmen, öğretmenlerin öğrencilerin öğrenmesine yardımları hâlâ esas rolü oynuyor. Geçmişte öğretmenlerden sadece zihinsel çalışmaya meraklı küçük bir azınlığı eğitmesi beklenirken, bugün öğretmenlerden bütün öğrencilerinin her türlü performanslarını değerlendirerek onları yüksek düzeyde düşünen kişiler olarak yetiştirmeleri isteniyor. tr_TR
dc.description.abstract The responsibilities and background of teachers changes with the needs of society. Teachers over the past three hundred have continued to be impacted by societal, political, and industrial changes. In the Middle Ages, textbooks were at the center of education and teachers also were playing a role in clarifying content in text. Schools were reorganized to reflect industry, with grades, standard textbooks, and specialized teachers. Education is increasingly important to the success of both individuals and nations in contemporary society, and growing evidence demonstrates that, among all educational resources, teachers’ abilities are especially crucial contributors to students’ learning.In previous decades, teachers were expected to prepare only a small minority for ambitious intellectual work, whereas today they are expected to prepare virtually all students for higher-order thinking and levels of performance once reserved for only a few. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Faculty of Education tr_TR
dc.subject Teacher tr_TR
dc.subject Postmodern education tr_TR
dc.subject Curriculum tr_TR
dc.subject Eğitim Fakültesi tr_TR
dc.subject Öğretmen tr_TR
dc.subject Postmodern eğitim tr_TR
dc.subject Program tr_TR
dc.title Öğretmenliğin evrimi ve gelecekteki öğretmenlerin yetiştirilmesi tr_TR
dc.title.alternative Evolution of teaching profession and training the future teachers tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.contributor.department Afyon Kocatepe Üniversitesi Eğitim Fakültesi tr_TR
dc.contributor.authorID TR1855 tr_TR
dc.identifier.volume 11 tr_TR
dc.identifier.issue 3 tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 13 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster