DSpace@İnönü

Yeni geliştirilen problem tarama envanteri (mesleki eğitim fakültesi örneği)

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Ersay, Ebru
dc.contributor.author Yazçayır, Nevriye
dc.date.accessioned 2016-09-26T11:58:16Z
dc.date.available 2016-09-26T11:58:16Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.citation Ersay, E. Yazçayır, N. (2014). Yeni geliştirilen problem tarama envanteri (mesleki eğitim fakültesi örneği). İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Cilt:15, Sayı:2, 65-88 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/4510
dc.description İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. (2014). Cilt:15, Sayı:2, 65-88 ss. tr_TR
dc.description.abstract Üniversite öğrencileri, eğitim sürecinde farklı düzeyde problemle karşılaşmaktadır. Bu problemlere çözüm bulmak amacıyla geçmişten günümüze araştırmalar yapılmıştır. Bu araştırmalarda kullanılan veri toplama araçlarının öğrencilerin güncel problemlerini belirlemek için yenilenmeleri ve güvenirlilik ve geçerlilik özelliklerinin geliştirilmesi gerekmektedir. Bu çalışmanın amacı üniversite öğrencilerinin güncel problemlerini belirleyecek yeni bir “problem tarama envanteri” geliştirmektir. Bu amaçla veriler Gazi Üniversitesi Mesleki Eğitim Fakültesinin ikinci ve dördüncü sınıflarında okuyan öğrencilerden toplanmıştır. Açımlayıcı ve doğrulayıcı faktör analizleri yapılarak geliştirilen problem tarama envanteri, “fiziksel eğitim ortamı”, “üniversite/fakülte hizmetleri”, “öğretme - öğrenme süreci”, “gelecek iş yaşamı”, “aile ilişkileri”, “insan/arkadaşlık ilişkileri”, “kişisel algı ve duygu durumu” problemleri olmak üzere yedi alt boyuttan oluşmaktadır. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Üniversite öğrencilerinin problemleri tr_TR
dc.subject Problem tarama envanteri tr_TR
dc.subject Üniversite gençliği tr_TR
dc.title Yeni geliştirilen problem tarama envanteri (mesleki eğitim fakültesi örneği) tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.contributor.department Gazi Üniversitesi tr_TR
dc.contributor.authorID TR10336 tr_TR
dc.contributor.authorID TR109693 tr_TR
dc.identifier.volume 15 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 65 tr_TR
dc.identifier.endpage 88 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster