DSpace@İnönü

Ders anlatım yöntemlerinin öğrenme üzerine etkisinin deneysel tasarım yöntemiyle test edilmesi: İnönü üniversitesi İİBF öğrencileri üzerinde bir uygulama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Güneş, Recep
dc.contributor.author Çukacı, Yusuf Cahit
dc.date.accessioned 2016-09-29T08:43:44Z
dc.date.available 2016-09-29T08:43:44Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Güneş, R. Çukacı, Y. C. (2011). Ders anlatım yöntemlerinin öğrenme üzerine etkisinin deneysel tasarım yöntemiyle test edilmesi: İnönü üniversitesi İİBF öğrencileri üzerinde bir uygulama. İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi. Cilt:2, Sayı:1, 44-55 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/4572
dc.description İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi. (2011). Cilt:2, Sayı:1, 44-55 ss. tr_TR
dc.description.abstract Çalışmada, bilimsel gelişmelerle muhasebe öğretiminde kullanılan yöntemlerin farklılığı dikkate alınarak literatürde yer alan ve kabul gören ders anlatma yöntemleri arasındaki ilişkinin varlığı ve düzeyi ortaya konulmaya çalışılmıştır. Öğrencilere belirlenen muhasebe konusu üç farklı yöntemle anlatılarak yapılan dersin hemen sonunda ve belli bir süre geçtikten sonra yapılan sınavlarda öğrencilerin aldığı not, performans ölçütü olarak alınarak yöntemlerin birbirlerine üstünlüğü tartışılmıştır. tr_TR
dc.description.abstract In this resarch, it will be tired to explain the differences between common lecturing methods which are accepted in the literature, and learning methods regarding to accounting education according to scientific developments, transformation and changes within the society. The same lecture will be teached to the students with three different methods. At the end, a comprasion between the methods will be measured according to the grad that students take in the exams. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Öğrenme tr_TR
dc.subject Ders anlatım yöntemleri tr_TR
dc.title Ders anlatım yöntemlerinin öğrenme üzerine etkisinin deneysel tasarım yöntemiyle test edilmesi: İnönü üniversitesi İİBF öğrencileri üzerinde bir uygulama tr_TR
dc.title.alternative Testıng the ımpact of lecturıng methods on learnıng by experımental project method: a practıce on the students of the faculty of economıc and admınıstratıve scıences tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi İİBF tr_TR
dc.contributor.authorID TR6656 tr_TR
dc.contributor.authorID TR102107 tr_TR
dc.identifier.volume 2 tr_TR
dc.identifier.issue 1 tr_TR
dc.identifier.startpage 44 tr_TR
dc.identifier.endpage 55 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Cilt 2 Sayı 1 [9]
    Cilt 2' a ait sayılar bu alt bölümde listelenir.

Basit öğe kaydını göster