DSpace Repository

BAĞLAMADA TEMEL İCRA TEKNİKLERİNİN BAĞLAMA ÖĞRETİM METOTLARINDAKİ KULLANIM DURUMU

Show simple item record

dc.contributor.author GÜLER, Emirhan
dc.contributor.author AKKAŞ, Salih
dc.date.accessioned 2022-01-12T07:11:33Z
dc.date.available 2022-01-12T07:11:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Akkaş, S. & Güler, E. (2021). BAĞLAMADA TEMEL İCRA TEKNİKLERİNİN BAĞLAMA ÖĞRETİM METOTLARINDAKİ KULLANIM DURUMU . İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi , 7 (1) , 284-294 . DOI: 10.22252/ijca.945840 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/46617
dc.description.abstract Öz Çalgı öğretiminde metot çalışmalarının çok önemli bir role sahip olduğu bilinmektedir. Bağlama için de birçok metodun yazıldığı görülmektedir. Ancak bağlama için yazılan metotlar incelendiğinde birçok farklılığın olduğu göze çarpmaktadır. Bu farklılıklardan biri; bağlama icra tekniklerinin terminolojik ve sembolik açıdan çeşitli şekillerdeki kullanımıdır. Bağlamadaki herhangi bir icra tekniğinin farklı isimlendirilmesinin ve farklı sembollerle gösterilmesinin eğitim ve öğretim açısından çeşitli problemlere yol açtığını söylemek mümkündür. Araştırma durum tespiti yapmaya yönelik olup betimsel bir özellik sergilemektedir. Veriler kaynak taraması yapılarak elde edilmiştir. Toplam 35 adet bağlama öğretim metodu tespit edilmiş olup bu metotlar benzer ve farklı yönleriyle incelenmiştir. Sonuç olarak bağlama öğretim metotlarında bazı icra tekniklerinin aynı bazılarının farklı kullanıldığı, bazılarında ise hiçbir icra tekniğine yer verilmediği görülmüştür. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title BAĞLAMADA TEMEL İCRA TEKNİKLERİNİN BAĞLAMA ÖĞRETİM METOTLARINDAKİ KULLANIM DURUMU en_US
dc.type article en_US
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record