dc.contributor.author |
Toptaş, Barış |
|
dc.contributor.author |
Sönmez, Ayfer |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-07T10:24:29Z |
|
dc.date.available |
2016-10-07T10:24:29Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.citation |
Toptaş, B.Sönmez, A. (2015). Güzel sanatlar liseleri müzik bölümlerinde bireysel ses eğitimi dersinin doğru ve etkili konuşma becerisine etkisi. İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi. Cilt:1, Sayı:1, 1-15 ss. |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11616/4711 |
|
dc.description |
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi. (2015). Cilt:1, Sayı:1, 1-15 ss. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
Bu çalışma, toplumun en önemli kültür varlığı olan dili, doğru ve etkili biçimiyle kullanabilmede Bireysel ses eğitimi dersinin önem derecesini ve gerekliliğini incelemek için yapılmıştır. Araştırmada bireysel Ses Eğitimi dersinde doğru ve etkili konuşma becerisinin, öğrenciye ne derecede ve hangi yöntemlerle kavratıldığını araştırmak, karşılaşılan sorunları araştırmak ve çözüm önerileri sunmak için durum tespiti yapılmıştır. Her bölgeden seçilen güzel sanatlar liseleri bireysel ses eğitimi dersine giren öğretmenlere anket uygulanmıştır.Yapılan araştırmada; bireysel ses eğitimi dersi ile öğrenciye doğru ve etkili konuşma becerisinin kavratılabileceği, fakat ders saatinin yetersizliğinden dolayı çalışmaların tam anlamı ile gerçekleşemediği, doğru ve etkili beceriyi kavratmada öğretmenin iyi rol-model olması gerekliliği sonucu ortaya çıkmıştır. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
This study, It is performed to examine significance and necessity of Individual voice training lessons society's
most important cultural assets that language, to be able to use the correct and effective.
This study was conducted due diligence investigate the problems encountered and to offer solutions to
investigate to what extent and in what ways that students comprehend, the correct and effective speaking
skills in individual voice training lessons survey was conducted at teachers that selected from each region
Fine arts high schools within the individual voice training course.
İn research resulted, necessity of being good role-model accurate and efficient on the teacher's ability to
teach, Students can comprehend the correct and effective speaking skills with individual voice training
lessons, but because of the lessons of failure work can not be carried out with full meaning, |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
İnönü Üniversitesi |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Ses eğitimi |
tr_TR |
dc.subject |
Nefes |
tr_TR |
dc.subject |
Fonetik |
tr_TR |
dc.subject |
Doğru ve etkili konuşma |
tr_TR |
dc.subject |
Voice training |
tr_TR |
dc.subject |
Breathable |
tr_TR |
dc.subject |
Phonetic |
tr_TR |
dc.subject |
Accurate and effective speech |
tr_TR |
dc.title |
Güzel sanatlar liseleri müzik bölümlerinde bireysel ses eğitimi dersinin doğru ve etkili konuşma becerisine etkisi |
tr_TR |
dc.title.alternative |
Effects on the right and effective speaking skills of ındividual voice training course in school of fine arts department of music |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Adıyaman Üniversitesi Devlet Konservatuvarı, MEB Müzik Öğretmeni |
tr_TR |
dc.contributor.authorID |
TR30062 |
tr_TR |
dc.identifier.volume |
1 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
1 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
1 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
15 |
tr_TR |