DSpace@İnönü

Bir şehrin pazarlanması ve marka şehir olmasına yerel sağlık kuruluşlarının katkısı: İnönü Üniversitesi Karaciğer Nakli Enstitüsü örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Ünal, Ahmet
dc.contributor.author Binbaşıoğlu, Hulusi
dc.date.accessioned 2016-10-07T11:16:59Z
dc.date.available 2016-10-07T11:16:59Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Ünal, A. Binbaşıoğlu, H. (2015). Bir şehrin pazarlanması ve marka şehir olmasına yerel sağlık kuruluşlarının katkısı: İnönü Üniversitesi Karaciğer Nakli Enstitüsü örneği. İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi. Cilt:1, Sayı:2, 1-10 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/4724
dc.description İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi. (2015). Cilt:1, Sayı:2, 1-10 ss. tr_TR
dc.description.abstract Bu çalışma, bir şehrin pazarlanması ve marka değeri kazanması çabalarına yerel sağlık kuruluşlarının katkısını ortaya koymaya çalışmaktadır. Bu bağlamda 2002 yılında ilk karaciğer naklini gerçekleştiren, geçen zaman içinde 2013 yılında karaciğer naklinde bininci nakli gerçekleştirmiş ve 2011 yılında dünyanın ilk ve tek karaciğer nakli enstitüsü unvanına kavuşmuş olan İnönü Üniversitesi ve Karaciğer Nakli Enstitüsü Malatya ilinin pazarlanması ve marka değeri kazanmasına önemli katkılar sunmaktadır. Sağlık gibi önemli bir konuda hem de çağımızda önemi gittikçe artmakta olan organ nakli konusunda karaciğer alanında Avrupa’da birinci dünyada ise ikinci sırada yer oluyor olmak bir şehir için oldukça önemli bir özelliktir. Bu araştırma bir durum çalışması olarak tasarlanmıştır. Araştırmada incelenen durum İnönü Üniversitesi Karaciğer Nakli Enstitüsüdür. Veriler nitel veri toplama yöntemlerinden biri olan doküman inceleme yoluyla toplanmıştır tr_TR
dc.description.abstract The aim of this study is to reveal the contributions of local health centers to both effortsfor raising a brand value and marketing of a city. In this sense Inonu University and Liver Transplantation Institute which obtained this one and only Institute title in 2013 after performing its first transplantation in 2002 and subsequently reached the number one thousand presents enormous contributions to Malatya City in terms of marketing and raising a brand value. Ranking first in the Europe and second in the World in such a fundamental field as health and especially in terms of transplantation which becomes more and more important in our contemporary world is a significant feature for a city. This research is designed as a case study. The case examined is Inonu University Liver Transplantation Institute. The data collected through document investigation which is a qualitative data collection method. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Pazarlama tr_TR
dc.subject Şehir pazarlaması tr_TR
dc.subject Marka şehir tr_TR
dc.subject Malatya tr_TR
dc.subject Marketing tr_TR
dc.subject City marketing tr_TR
dc.subject City branding tr_TR
dc.subject Malatya tr_TR
dc.title Bir şehrin pazarlanması ve marka şehir olmasına yerel sağlık kuruluşlarının katkısı: İnönü Üniversitesi Karaciğer Nakli Enstitüsü örneği tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Kültür ve Sanat Dergisi tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.identifier.volume 1 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 10 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Cilt 1 Sayı 2 [8]
    Cilt 1' e ait sayılar bu alt bölümde listelenir.

Basit öğe kaydını göster