DSpace@İnönü

Halkla ilişkilerde sosyal sorumluluk uygulama alanı olarak sanat faaliyetleri (Akbank, Garanti Bankası ve İş Bankası örneği)

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author İmik Tanyıldızı, Nural
dc.date.accessioned 2016-11-02T06:30:08Z
dc.date.available 2016-11-02T06:30:08Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation İmik Tanyıldızı, N. (2013). Halkla ilişkilerde sosyal sorumluluk uygulama alanı olarak sanat faaliyetleri (Akbank, Garanti Bankası ve İş Bankası örneği). İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi. Cilt:3, Sayı:8, 203-216 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/4922
dc.description İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi. (2013). Cilt:3, Sayı:8, 203-216 ss. tr_TR
dc.description.abstract Kuruluşların pazardaki rakipleriyle başa çıkabilmek için yalnızca ürünlerini geliştirmeleri yeterli değildir. Kuruluşların olumlu bir imaj oluşturması ve hedef kitlenin gözünde sağlam bir yer edinebilmesi için sosyal sorumluluk uygulamalarına yer vermesi gereklidir. Bu uygulamalar teşebbüs, eğitim, çevre gibi alanlarda olabileceği gibi sanat alanında da olabilir. Günümüzde sanat, kuruluşlar için toplumların kültürel gelişimlerine yapılan bir yatırım olarak düşünülmektedir. Aynı zamanda sanat, kitlelerle iletişim kurmada etkili bir yöntemdir. Bu çalışmada, halkla ilişkilerde sosyal sorumluluk uygulama alanı olarak sanat faaliyetleri incelenmiştir. Türkiye‟de özel banka sektörünün önde gelen üç bankasının sanat faaliyetleri örneklem olarak seçilmiştir. Araştırmanın amacı, sanat faaliyetlerinin hedef kitlesi, kapsamı, süresi ve amaçlarının tespit edilmesidir. Elde edilen veriler örnek olay tarama modeli kullanılarak değerlendirilmiş ve yorumlanmıştır. tr_TR
dc.description.abstract Organizations aren't enough to improve their products to overcome with competitors in the market. Organizations must be done in the social responsibility practices to get into the eyes of the target audience and to create a positive image. These applications can be in areas such as attempt, education, the environment or the field of art. Today, art is considered to be an investment in cultural development of societies for organizations. At the same time, the art is an effective method of communicating with the masses. This study has been examined the art activities in the public relations activities of the social responsibility. It were selected the art activities of three banks of the industry's leading private bank in Turkey. The purpose of the study is the scope of activities of the selected artwork, target audience, rationale, and the determination of the application procedures. The obtained data were evaluated and commented using the case screening model. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Halkla ilişkiler tr_TR
dc.subject Sanat tr_TR
dc.subject İletişim tr_TR
dc.subject Sosyal sorumluluk tr_TR
dc.subject Public relations tr_TR
dc.subject Art tr_TR
dc.subject Communication tr_TR
dc.subject Social responsibility tr_TR
dc.title Halkla ilişkilerde sosyal sorumluluk uygulama alanı olarak sanat faaliyetleri (Akbank, Garanti Bankası ve İş Bankası örneği) tr_TR
dc.title.alternative The art actıvıtıes of the socıal responsıbılıty applıcatıon ın publıc relatıons (Sample of Akbank, Garantı Bankası and Is Bankası) tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Sanat ve Tasarım Dergisi tr_TR
dc.contributor.department Fırat Üniversitesi İletişim Fakültesi tr_TR
dc.contributor.authorID TR145968 tr_TR
dc.identifier.volume 3 tr_TR
dc.identifier.issue 8 tr_TR
dc.identifier.startpage 203 tr_TR
dc.identifier.endpage 216 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Cilt 3 Sayı 8 [9]
    Cilt 3' e ait sayılar bu alt bölümde listelenir.

Basit öğe kaydını göster