DSpace@İnönü

Kamu hizmetlerinin pazarlanması: Fırat Üniversitesi örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Gülen Aşan, İfakat Senanur
dc.date.accessioned 2016-12-05T11:02:11Z
dc.date.available 2016-12-05T11:02:11Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Gülen Aşan, İ. S. (2010). Kamu hizmetlerinin pazarlanması: Fırat Üniversitesi örneği. İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. 1-160 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/5420
dc.description İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. 1-160 ss. tr_TR
dc.description.abstract Bu tezde, kamu hizmeti veren bir yüksek öğretim kurumu olan üniversitede çalışanlar iç müşteri olarak değerlendirilerek; çalışanların örgüt içi iletişim, bilgi paylaşımı, kurum imajı, performans değerlendirmesinin çalışma memnuniyetine olan pozitif etkisinin demografik özelliklere göre değişip değişmediğini belirlemek amacıyla hazırlanmıştır.Literatür taramasının sınırları geniş tutulmuş, hizmet, kamu hizmeti ve yükseköğretimde hizmet ve pazarlanmaları olarak birkaç başlıkta inceleme yapılmıştır. Araştırma ise Fırat Üniversitesi'nde çalışan akademik ve idari personelin çalışma memnuniyetine yönelik olarak yapılmıştır. Çalışmada ilişkisel tarama yöntemi kullanılmış ve toplam 96 özne üzerinde anket uygulanmıştır. Sonuçlar SPSS 10.0 programı ile değerlendirilmiştir. Sonuç olarak, Fırat Üniversitesi'nde oluşturulan örgüt içi iletişim, bilgi paylaşımı, performans değerlendirme gibi içsel pazarlama unsurlarının çalışan memnuniyeti üzerindeki olumlu etkilerinin çalışanların demografik özelliklerine göre farklılık gösterdiği belirlenmiştir. Fırat Üniversitesi çalışanlarının iş ve işyeri tatminlerinin kısmen yeterli olduğu görülmektedir. tr_TR
dc.description.abstract This thesis was prepared to determine whether the positive effect of organizational communication, information share, image of organization, performance evaluation on the job satisfaction of the employee in a university as internal costumers changes with regard to demographical properties.In the study a comprehensive literature research was done and the subject was studied in several sections as service, public services and higher education services. The survey was performed by focusing on the job satisfaction of the academic and administrative staff at Firat University. Correlational survey method was employed and 96 subjects were included in the survey. The results were evaluated by SPSS 10.0. From the results it is determined that the positive effects of internal marketing elements such as organizational communication, information share, performance evaluation show differences regarding demographical properties of the employee at Firat University. In addition it is seen that job and organizational satisfaction of the employee are relatively satisfactory. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.title Kamu hizmetlerinin pazarlanması: Fırat Üniversitesi örneği tr_TR
dc.title.alternative Public service marketing: Firat University tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.identifier.startpage 1 tr_TR
dc.identifier.endpage 160 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster