DSpace@İnönü

Muhasebe Öğrencilerinin Hile Algısı: Kayseri Üniversitesi Örneği

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Meriç, Arzu
dc.date.accessioned 2020-08-08T12:46:55Z
dc.date.available 2020-08-08T12:46:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation MERİÇ A (2020). Muhasebe Öğrencilerinin Hile Algısı: Kayseri Üniversitesi Örneği. Manas Journal of Social Studies, 9(1), 313 - 326. en_US
dc.identifier.uri http://abakus.inonu.edu.tr/xmlui/handle/123456789/17375
dc.description.abstract Öz:İşletmelerin faaliyetleriyle ilgili amaçlarına ulaşmasında, en büyük engellerden biri, yapılan hilelerdir. Bu kapsamda işletmelerin en fazla zarara uğradığı ve ortaya çıkarılmasının güç olduğu hileler, muhasebe hileleridir. Hile ile mücadele işletmeler için büyük önem arz etmektedir. Etkin mücadele yöntemlerinin belirlenebilmesi için hile algısı değerlendirmeleri ile başlamak gerekmektedir. Araştırmada muhasebe öğrenimi gören öğrencilerin hile algısını değerlendirmek üzere anket yöntemi ile veriler toplanmış ve elde edilen bulgular analizlerle yorumlanmıştır. Araştırma sonuçlarına göre, öğrencilerin hile algısı düşük seviyede belirlenmiştir. Ayrıca yapılan istatistiki analizler sonucu, aileleriyle iyi ilişkileri olan, tek kardeş olan ve inançlı olan öğrencilerin hile algısı daha düşük olarak belirlenmiştir. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Manas Journal of Social Studies en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Muhasebe Öğrencilerinin Hile Algısı: Kayseri Üniversitesi Örneği en_US
dc.title.alternative Perception of Fraud among the Students on Accounting: Example from Unıversity of Kayseri en_US
dc.type article en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster