DSpace@İnönü

Müfredat Laboratuvar Okullarının Geliştirilmesi Açısından Hizmet İçi Eğitim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Dönmez, Burhanettin
dc.date.accessioned 2020-08-13T07:40:04Z
dc.date.available 2020-08-13T07:40:04Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation DÖNMEZ B (2002). Müfredat Laboratuvar Okullarının Geliştirilmesi Açısından Hizmet İçi Eğitim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi. Çağdaş Eğitim Dergisi, 27(291), 11 - 19. en_US
dc.identifier.uri http://abakus.inonu.edu.tr/xmlui/handle/123456789/17558
dc.description.abstract Öz:Bu araştırmanın amacı, son yıllarda Türkiye'de yaygınlaştırılmaya çalışılan Müfredat Laboratuvar Okulları (MLO) 'nın geliştirilmesi açısından öğretmen ve yönetici algılarına göre hizmet içi eğitim etkinliklerinin değerlendirilmesidir. Araştırma Malatya ilindeki onbir MLO'nda (4 lise, 7 ilköğretim okulu) görevli 341 kişi üzerinde yapılmıştır. Veriler, araştırmacı tarafından geliştirilen bir anket aracılığı ile toplanmıştır. Sonuçlar, yönetici olanların yönetici olmayanlara, kadınların erkeklere, kıdemi çok olanların az olanlara oranla hizmet içi eğitim etkinliklerini daha yeterli olarak algıladıklarını göstermektedir. Bir bütün olarak değerlendirildiğinde araştırmaya katılanlar Hizmet içi eğitim etkinliklerini "orta" derecede yeterli olarak algılamaktadırlar. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Çağdaş Eğitim Dergisi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Müfredat Laboratuvar Okullarının Geliştirilmesi Açısından Hizmet İçi Eğitim Etkinliklerinin Değerlendirilmesi en_US
dc.type article en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster