Cüreoğlu, Mehmet2016-11-292016-11-292010Cüreoğlu, M. (2010). Küçük ve orta büyüklükteki işletmelerin izledikleri rekabet stratejileri ve bir uygulama. İnönü Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü. 1-174 ss.https://hdl.handle.net/11616/5210Küçük ve orta ölçekli işletmelerin önemi hem ülkemizde hem de dünyada özellikle içinde bulunduğumuz postmodern çağda oldukça artmış olup, KOBİ ' lerin gelecekte daha fazla önem kazanmaları olasıdır. Küreselleşmeyle birlikte artan rekabet, postmodern dünyada önemleri artan KOBİ ' lerin üstesinden gelmeleri gereken bir olgudur. Serbest ekonomilerin vazgeçilmez unsurlarından birisi olan rekabete karşı küçük ve orta ölçekli işletmelerin ne tür rekabet stratejileri izleyecekleri veya izleme eğiliminde olduklarını öğrenmek bu çalışmanın öncelikli hedefidir.The importance of small and medium sized enterprises has significantly risen both in our country and over the world, particularly in the postmodern age in which we are, and is likely to rise more in the future. Competition having improved with globalization is a phenomenon which SMEs should overcome. To learn what kind of competition strategies small and medium sized enterprises follow or are akin to follow as a response to competition which is one of the inevitable pillars in free markets is the primary objective of this study.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessKüçük ve orta büyüklükteki işletmelerin izledikleri rekabet stratejileri ve bir uygulamaCompetition strategies which small and medium sized enterprises follow and an applicationMaster Thesis1174