Yıldız, Selami2021-12-172021-12-172005YILDIZ S (2005). Departmanlı Mağazalar: Departmanlı Bir Mağazadan Alış-Veriş Yapan Müşterilerin Satın Alma Davranışları ve Sosyo-Ekonomik Özelliklerinin İncelenmesi. Elektronik Sosyal Bilimler Dergisi (elektronik), 3(12), 87 - 105.1304-0278https://hdl.handle.net/11616/44481https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/49279Öz: Bu çalışmada, departmanlı mağazaların tanımı, genel özellikleri, diğer perakendeci mağazalara göre güçlü ve zayıf yönleri tartışılmıştır.Ayrıca Malatya da departmanlı mağaza tanımına uygun faaliyet gösteren bir mağazadan alış veriş yapan müşterilerin satın alma davranışları ve sosyo - ekonomik özellikleri arasındaki ilişki ortaya konmaya çalışılmıştır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessDepartmanlı Mağazalar: Departmanlı Bir Mağazadan Alış-Veriş Yapan Müşterilerin Satın Alma Davranışları ve Sosyo-Ekonomik Özelliklerinin İncelenmesiArticle20788710549279