Eğmir, ErayÇelik, HalitDeniz, MehmetSağlam, Murat2024-08-042024-08-0420071304-0278https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/76479https://hdl.handle.net/11616/88891Er veya geç, her işletmenin bir kriz tipiyle karşı karşıya kalması olağan bir durumdur. Krizi başarılı bir şekilde yönetme becerisi, işletmenin yaşaması veya yok olması gibi bir farkı ortaya çıkarabilir. Krizden en az zararla kurtulmak için önceden yeterli hazırlık yapılmalıdır. Bunun için sürekli analizler yapılmalı, değişen çevre koşullarına uyum sağlanmalı, kriz yönetim planları hazırlanmalıdır. Bazı durumlarda krizler fırsat olarak kullanılabilir. İşletmenin faaliyetinin sürdürülebilmesi için işletme bünyesindeki her birey, krize karşı eğitimli ve hazır olmalıdır.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessKriz Dönemlerinde İşletme Stratejileri ve Malatya Organize Sanayi Bölgesinde Faaliyet Gösteren Tekstil İşletmelerinde Bir UygulamaArticle173415617676479