Demir, Yusuf2015-05-182015-05-181999Demir, Yusuf ;(1999) Markanın pazarlama açısından önemi tüketici tercihleri üzerindeki etkisi, elektrikli ev aletleri üzerine bir araştırma (Elazığ ili örneği) ,İnönü Üniversitesi.https://hdl.handle.net/11616/2123Bu tezin, veri tabanı üzerinden yayınlanma izni bulunmamaktadır. Yayınlanma izni olmayan tezlerin basılı kopyalarına Üniversite kütüphaneniz aracılığıyla (TÜBESS üzerinden) erişebilirsiniz.[Abtsract Not Available]trinfo:eu-repo/semantics/closedAccessTüketici davranışıConsumer behaviorTüketici tercihleriConsumer preferencesElectric household applianceHousehold utensilsMarkaMarkanın pazarlama açısından önemi tüketici tercihleri üzerindeki etkisi, elektrikli ev aletleri üzerine bir araştırma (Elazığ ili örneği)Master Thesis