Köksal, Mustafa SerdarYaman, Süleyman2020-08-122020-08-1220121301-9058https://hdl.handle.net/11616/17514https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/136049Yıl: 2012Cilt: 32Sayı: 2ISSN: 1301-9058Sayfa Aralığı: 221 - 237Metin Dili:İngilizceÖz: Bu çalışmada, farklı üniversitelerde öğrenim gören öğretmen adaylarının, teknolojiye ilişkin algılarının, kayıtlı oldukları üniversite ve öğrenme stilleri açısından analiz edilmesi amaçlanmıştır. Araştırmada tarama yöntemi kullanılmıştır. Veri toplama araçları olarak Kolb Öğrenme Stilleri Envanteri ve Teknoloji Algısı Ölçeği kullanılmıştır. Çalışmaya 518 sınıf öğretmeni adayı katılmıştır. Veri analizi için kullanılan ANOVA uygulaması sonucunda, öğretmen adaylarının teknoloji algılarının, öğrenim gördükleri üniversiteler açısından anlamlı bir farklılık gösterdiği, öğrenme stilleri açısından ise istatistiksel olarak anlamlı bir farklılık göstermediği, üniversite ve öğrenme stilleri değişkenlerinin interaksiyonun da istatistiksel olarak anlamlı bir farklılık oluşturmadığı tespit edilmiştir.enAttribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 United Statesinfo:eu-repo/semantics/openAccessEğitimEğitim AraştırmalarıTurkish prospective teachers’ perceptions about technology in educationÖğretmen adaylarının eğitimde teknoloji kullanımına ilişkin algılarıArticle322221237136049