Aksu, Mualla BilginÇivitci, AsımDuy, Baki2024-08-042024-08-0420081300-28992149-9683https://search.trdizin.gov.tr/yayin/detay/86766https://hdl.handle.net/11616/89217Bu arastırmada, yükseköğretim öğrencilerinin öğretim elemanlarının ders uygulamaları, sınıf içi davranısları ve tutumları ve ölçme ve değerlendirme uygulamalarına iliskin görüsleri incelenmistir. Arastırma grubunu ?nönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nin 11 lisans programında öğrenim gören 642 öğrenci (K=343, E=299) olusturmustur. Arastırmada veri toplama aracı olarak arastırmacılar tarafından olusturulan anket formu kullanılmıstır. Verilerin analizinde frekans, yüzde ve kay kare teknikleri kullanılmıstır. Arastırma bulguları, öğrencilerin öğretim elemanlarının davranısları, ders uygulamaları ve ölçme-değerlendirme uygulamalarına iliskin olarak genellikle olumsuz bir algıya sahip olduklarını göstermektedir. Öğrenci görüsleri sınıf, öğretim türü ve bölümlere göre farklılık göstermiştir. Arastırma sonuçları, alan yazındaki bulgular ısığında tartısılmıs ve bazı öneriler sunulmustur.trinfo:eu-repo/semantics/openAccessYükseköğretim Öğrencilerinin Öğretim Elemanlarının Ders Uygulamaları ve Sınıf İçi Davranışlarına İlişkin GörüşleriArticle916174286766