DSpace@İnönü

İmam hatip lisesi öğrencilerinin arapça dersine karşı tutumlarının değerlendirilmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Uçar, Recep
dc.contributor.author Polat, Hüseyin
dc.contributor.author Altun, Veysel Karani
dc.date.accessioned 2019-05-13T06:26:39Z
dc.date.available 2019-05-13T06:26:39Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Uçar, R. Polat, H. Altun, V.K. (2016). İmam hatip lisesi öğrencilerinin arapça dersine karşı tutumlarının değerlendirilmesi. Cilt:7 Sayı:2, 31-52 ss. tr_TR
dc.identifier.uri https://dergipark.org.tr/ifd/issue/28831/538905
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/10698
dc.description.abstract Bu çalışmada İmam Hatip Lisesi öğrencilerinin Arapça dersine karşı tutumları incelenmiştir. Bu araştırmanın örneklemini, 2015-2016 eğitim-öğretim yılında Malatya İli Büyükşehir Belediyesi sınırları içerisinde yer alan İmam Hatip Liselerinden 210 erkek, 242 bayan olmak üzere 452 öğrenci oluşturmaktadır. Öğrencilerin demografik özellikleri ve Arapça dersine karşı tutumları tarama modeliyle ortaya konmuştur. Araştırma sonucunda, İmam Hatip Lisesi öğrencilerinin Arapça dersine karşı tutumlarının genel ortalamalarının orta düzeyde olduğu, ölçeğin alt faktörlerine ilişkin ortalamalarda farklılıklar olduğu tespit edilmiştir. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü üniversitesi ilahiyat fakültesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject İmam Hatip Lisesi tr_TR
dc.subject Din Eğitimi tr_TR
dc.subject Arapça tr_TR
dc.subject Tutum tr_TR
dc.title İmam hatip lisesi öğrencilerinin arapça dersine karşı tutumlarının değerlendirilmesi tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.identifier.volume 7 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 31 tr_TR
dc.identifier.endpage 52 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster