DSpace@İnönü

Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Ercan, İlker
dc.contributor.author Ediz, Bülent
dc.contributor.author Kan, İsmet
dc.date.accessioned 2015-03-19T08:31:44Z
dc.date.available 2015-03-19T08:31:44Z
dc.date.issued 2004
dc.identifier.citation Ercan, İlker ; Ediz, Bülent ;Kan, İsmet ;İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi 11(3) 161-167 (2004) tr_TR
dc.identifier.uri http://www.totmdergisi.org/articles/2004/volume11/issue3/2004_11_3_7.pdf
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/1596
dc.description İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi 11(3) 161-167 (2004) tr_TR
dc.description.abstract Sağlık hizmeti veren kurumlarda, hizmet memnuniyetinin teknik olmayan boyutu ölçülerek, sosyal güvence türü, yaş, eğitim düzeyi, ailenin aylık geliri ve hastanedeki bir hekimin özel muayenesine gitme durumlarına göre memnuniyetle ilgili analizler yapıldı. İncelenen faktörlerin genel memnuniyet üzerindeki etkisinin araştırılması yanında bütün “poliklinik, klinik, diğer sağlık ve bürokratik hizmetler, personel, hasta hakları, fiziksel durum, kafeterya hizmetleri ve genel izlenim” olarak parçalara ayrılarak faktörlerin etkisi araştırıldı. Araştırma sonucunda bütünü etkileyen faktörlerle bütünün parçalarını etkileyen faktörler arasında farklılıklar olduğu görüldü. tr_TR
dc.description.abstract In institutions facilitating health service, by measuring the non-technical dimension of service satisfaction, analyses related to satisfaction according to type of social insurance, age, level of education, monthly income of family and whether a private doctor is consulted were documented. Beside analysing the effect of factors investigated on general satisfaction, the effect of factors were investigated by separating the whole into pieces such as policlinic, clinic, other health and official services, staff, patient right, physical condition, cafeteria services and general view. As a result of research, a significant difference was observed between the factors affecting the whole and the parts of the whole. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.rights Attribution 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/ *
dc.subject Hasta Memnuniyeti tr_TR
dc.subject Sağlık Hizmeti tr_TR
dc.subject Sosyo-Ekonomik tr_TR
dc.subject Patient Satisfaction tr_TR
dc.subject Service Of Health tr_TR
dc.subject Social-Economics tr_TR
dc.title Hastaların Sosyo-Ekonomik Durumlarına Göre Sağlık Hizmetlerinden Memnuniyetlerinin İncelenmesi tr_TR
dc.title.alternative Investigating the Satisfactions of Patients from Health Service According to the Socio-Economical Condition of Patients tr_TR
dc.type Article tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Aşağıdaki lisans dosyası bu öğe ile ilişkilidir:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Attribution 3.0 United States Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: Attribution 3.0 United States