DSpace@İnönü

Dermatolojide aktif öğrenci eğitimi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Özcan, Atilla
dc.contributor.author Şenol, Mustafa
dc.contributor.author Karaca, Şemsettin
dc.date.accessioned 2020-09-23T07:30:04Z
dc.date.available 2020-09-23T07:30:04Z
dc.date.issued 2003
dc.identifier.citation ÖZCAN A,ŞENOL M,KARACA Ş (2003). Dermatolojide aktif öğrenci eğitimi. Türkiye Klinikleri Dermatoloji Dergisi, 13(2), 95 - 100. en_US
dc.identifier.uri https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpNd01ERXg
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/18113
dc.description Yıl: 2003Cilt: 13Sayı: 2ISSN: 1300-0330 / 2146-9016Sayfa Aralığı: 95 - 100Metin Dili:Türkçe en_US
dc.description.abstract Öz:Amaç: Bu çalışmada stajyer öğrencilerin dermatoloji eğitimi konusundaki eğilim, öneri, eleştiri ve katkılarının araştırılması ve bu veriler ışığında aktif dermatoloji eğitiminin irdelenmesi amaçlanmıştır.Materyal ve Metod: Çalışma dermatoloji stajı yapan 112 adet dönem-5 öğrencisi üzerinde yapıldı. Öğrencilere 1 aylık staj süresi sonunda dermatoloji eğitimi ile ilgili çeşitli sorular içeren bir anket formu verildi ve sonuçlar değerlendirildi.Sonuç: Stajyer öğrencilerin büyük bir çoğunluğu klinik ve poliklinik çalışmalarının her kademesinde aktif bir eğitimden yana görüş belirtmişlerdir. Dermatoloji eğitiminin planlanmasında bu görüşlerin de göz önüne alınmasının uygun olacağı sonucuna varılmıştır. en_US
dc.description.abstract Abstract:Background and Design: The aim of education is to give valuable and practical information in a short time and to teach how to use these knowledge reasonably in real life. Medical students are getting their education on dermatology in fifth class for one month. Some conflicts are existent on the issue of "how we educate our dermatology students?".Material and Methods: A questionnaire was applied to 112 fifth class dermatology students at the end of their 1 month education and asked to give answers to questions on quality, effectiveness, time, examination, and their conclusions about dermatology education. Conclusion: Fifth class medical students have some reasonable critics and suggestions on dermatology education. They are willing to involve actively in their education. Medical staff should take care of on the quality and method of dermatological educatoin. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Türkiye Klinikleri Dermatoloji Dergisi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess en_US
dc.title Dermatolojide aktif öğrenci eğitimi en_US
dc.title.alternative Active education of students in dermatology en_US
dc.type article en_US
dc.relation.journal Türkiye Klinikleri Dermatoloji Dergisi en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster