dc.contributor.author |
Aydemir, Hasan |
|
dc.contributor.author |
Koçoğlu, Erol |
|
dc.contributor.author |
Karalı, Yalçın |
|
dc.date.accessioned |
2020-10-19T04:52:11Z |
|
dc.date.available |
2020-10-19T04:52:11Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.citation |
AYDEMİR H,KOÇOĞLU E,KARALI Y (2016). Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24(4), 1881 - 1896. |
en_US |
dc.identifier.uri |
https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpRNU9UQTJOZz09 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11616/18417 |
|
dc.description.abstract |
Öz:Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının öğrenme stillerini ve öğrenme stillerinin alt boyutlarına dağılımlarının ne düzeyde olduğunu belirlemektir. Araştırmanın çalışma grubunu 2012-2013 eğitim-öğretim yılında İnönü Üniversitesinde öğrenim gören 479 öğrenci oluşturmaktadır. Verilerin toplanmasında Sarıtaş ve Süral (2010) tarafından Türkçeye uyarlanan Grasha-Reichmann Öğrenme Stili Ölçeği kullanılmıştır. Elde edilen veriler SPSS 20. istatistik programı ile analiz edilmiştir. Araştırmada öğretmen adaylarının öğrenme stillerine dağılımını belirlemek için tek örneklem kay-kare testi kullanılmıştır. Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ölçeğinin alt ölçeklerinden aldıkları puanlara bağlı olarak rekabetçi öğrenme stili yüksek düzeyde bulunurken; bağımsız, bağımlı, katılımcı, çekingen ve işbirlikli öğrenme stilleri orta düzeyde bulunmuştur |
en_US |
dc.language.iso |
tur |
en_US |
dc.publisher |
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.title |
Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi |
en_US |
dc.title.alternative |
Grasha-Reichmann Scale Evaluatıon of Learning Styles by Teacher Candidates |
en_US |
dc.type |
article |
en_US |
dc.relation.journal |
Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi |
en_US |
dc.contributor.department |
İnönü Üniversitesi |
en_US |