DSpace@İnönü

Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Aydemir, Hasan
dc.contributor.author Koçoğlu, Erol
dc.contributor.author Karalı, Yalçın
dc.date.accessioned 2020-10-19T04:52:11Z
dc.date.available 2020-10-19T04:52:11Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation AYDEMİR H,KOÇOĞLU E,KARALI Y (2016). Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi. Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi, 24(4), 1881 - 1896. en_US
dc.identifier.uri https://app.trdizin.gov.tr/makale/TWpRNU9UQTJOZz09
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/18417
dc.description.abstract Öz:Bu araştırmanın amacı öğretmen adaylarının öğrenme stillerini ve öğrenme stillerinin alt boyutlarına dağılımlarının ne düzeyde olduğunu belirlemektir. Araştırmanın çalışma grubunu 2012-2013 eğitim-öğretim yılında İnönü Üniversitesinde öğrenim gören 479 öğrenci oluşturmaktadır. Verilerin toplanmasında Sarıtaş ve Süral (2010) tarafından Türkçeye uyarlanan Grasha-Reichmann Öğrenme Stili Ölçeği kullanılmıştır. Elde edilen veriler SPSS 20. istatistik programı ile analiz edilmiştir. Araştırmada öğretmen adaylarının öğrenme stillerine dağılımını belirlemek için tek örneklem kay-kare testi kullanılmıştır. Öğretmen adaylarının öğrenme stilleri ölçeğinin alt ölçeklerinden aldıkları puanlara bağlı olarak rekabetçi öğrenme stili yüksek düzeyde bulunurken; bağımsız, bağımlı, katılımcı, çekingen ve işbirlikli öğrenme stilleri orta düzeyde bulunmuştur en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Grasha-Reichmann Ölçeğine Göre Öğretmen Adaylarının Öğrenme Stillerinin Değerlendirilmesi en_US
dc.title.alternative Grasha-Reichmann Scale Evaluatıon of Learning Styles by Teacher Candidates en_US
dc.type article en_US
dc.relation.journal Kastamonu Üniversitesi Kastamonu Eğitim Dergisi en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster