DSpace@İnönü

Eğitim Yönetiminde Kuramsal Bilginin Üretimine ve Uygulamasına İlişkin Bir Değerlendirme

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Beycioğlu, Kadir
dc.contributor.author Dönmez, Burhanettin
dc.date.accessioned 2020-12-02T11:49:31Z
dc.date.available 2020-12-02T11:49:31Z
dc.date.issued 2006
dc.identifier.citation BEYCİOĞLU K,DÖNMEZ B (2006). Eğitim Yönetiminde Kuramsal Bilginin Üretimine ve Uygulamasına İlişkin Bir Değerlendirme. Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi, 12(47), 317 - 342. en_US
dc.identifier.uri https://app.trdizin.gov.tr/makale/TmpFMk9UUTA/egitim-yonetiminde-kuramsal-bilginin-uretimine-ve-uygulamasina-iliskin-bir-degerlendirme
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/18954
dc.description.abstract Öz:Eğitim yönetimi, geride bıraktığımız yüzyılın ikinci yarısında kendi kimliğini oluşturma sürecine girmiş ve ayrı bir çalışma alanı olarak değerlendirilmeye başlanmıştır. Eğitim yönetimi, bu özgünleşme döneminde çeşitli alanlarda gözlenen kuramsal gelişmelerden ve bu kuramların yönetim alanına yansımalarından etkilenmiştir. Bu çalışmanın amacı, eğitim yönetimi alanında görülen kuramsal bilgi üretimi ve uygulama sürecine biraz daha yakından bakmaktır. Bu doğrultuda, kuramsal bilgi elde etmede ve uygulamada gözlenen sorunları daha iyi anlayabilmek bakımından, kuram, kuramsal bilgi, kuram-uygulama ilişkisi ve eğitim yönetimini etkileyen kuramsal dönemler kısaca incelenmiş, kuramsal bilgi üretimi sürecinde karşılaşılan yaygın sorunlara değinilmiş ve bazı öneriler tartışmaya açılmıştır. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Kuram ve Uygulamada Eğitim Yönetimi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Eğitim Yönetiminde Kuramsal Bilginin Üretimine ve Uygulamasına İlişkin Bir Değerlendirme en_US
dc.title.alternative Issues in Theory Development and Practice in Educational Administration en_US
dc.type article en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster