DSpace@İnönü

Matematik Öğretiminde Mobil Teknoloji Kullanımına Yönelik Veli Görüşleri

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Poçan, Serdal
dc.contributor.author Yaşaroğlu, Cihat
dc.contributor.author Altay, Bilal
dc.date.accessioned 2021-12-07T09:58:12Z
dc.date.available 2021-12-07T09:58:12Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Poçan, S. , Altay, B. & Yaşaroğlu, C. (2021). Matematik Öğretiminde Mobil Teknoloji Kullanımına Yönelik Veli Görüşleri . İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , 22 (1) , 500-532 . DOI: 10.17679/inuefd.815348 en_US
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/43952
dc.description.abstract Öz Mobil teknolojik araçlar yaşanan gelişmelerle birlikte hayatımızın her alanında olduğu gibi eğitimde de kendine yer bulmuş, bu alanda yapılacak olan çalışmalar önemli hale gelmiştir. Dolayısıyla okul içinde gerçekleşen öğrenmenin okul dışı öğrenme ortamları ile desteklenmesinde bir araç olarak görülen mobil cihazların velilerinin gözünden incelenmesinin önemli olduğu düşünülmektedir. Bu bağlamda çalışmada ortaokul 7. sınıf matematik dersi cebir öğrenme alanında artırılmış gerçeklik ve WhatsApp uygulamalarının yer aldığı mobil teknoloji kullanımına yönelik öğrenci velilerinin görüşlerini incelemek amaçlanmıştır. Araştırma nitel araştırma yöntemlerinden olgubilim deseninde tasarlanmıştır. Araştırmada nitel veriler içerik analizi yöntemiyle değerlendirilmiştir. Elde edilen sonuçlara göre öğrenci velileri uygulama öncesindeki mobil teknolojiye yönelik olumsuz görüşlerinin uygulama süreci ile birlikte değiştiğini, mobil cihazların kullanımını öğrenciler için faydalı, eğlenceli olduğunu ve öğrencilerin derse yönelik ilgilerinin arttığını ifade etmişlerdir. Çalışmada elde edilen bulgular neticesinde akademik alana ve matematik öğretimi alanına ilişkin birtakım önerilerde bulunulmuştur. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Matematik Öğretiminde Mobil Teknoloji Kullanımına Yönelik Veli Görüşleri en_US
dc.type article en_US
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster