DSpace@İnönü

Stratejik liderliğe ilişkin denetmen görüşleri (İzmir il örneği)

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Aksu, Ali
dc.contributor.author İra, Nejat
dc.contributor.author Çek, Fatma
dc.date.accessioned 2016-09-07T13:42:30Z
dc.date.available 2016-09-07T13:42:30Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Aksu, A. İra, N. Çek, F. (2012). Stratejik liderliğe ilişkin denetmen görüşleri (İzmir il örneği). İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. Cilt 13, Sayı 1, 59-80 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/4417
dc.description İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi. (2012). Cilt 13, Sayı 1, 59-80 ss. tr_TR
dc.description.abstract Bu araştırmanın amacı ilköğretim denetmenlerinin stratejik liderliğe ilişkin görüşlerinin belirlenmesidir. Araştırmanın evrenini, İzmir’de görev yapan ilköğretim denetmenleri oluşturmaktadır. Araştırmanın örnekleminde ise İzmir İl Milli Eğitim Müdürlüğü’nde görev yapmakta olan 11 ilköğretim denetmeni yer almaktadır. Araştırma tarama modeli temel alınarak gerçekleştirilmiştir. Araştırmadan elde edilen veriler içerik analizi yoluyla çözümlenmiş ve değerlendirilmiştir. Stratejik lider olarak, denetmenlerin en çok sahip olması gereken özellikler, dürüst olma, iyi iletişim kurma ve personeli güdülemek için olumlu özelliklerini vurgulama ve rehberlik yapmadır. tr_TR
dc.description.abstract The aim of this research is spotting the views of primary education supervisors about the strategic leadership. The study population based on by the primary school supervisors that works in Izmir. In the sampling group, on the other hand, there are 11 primary school supervisors who work at Izmir National Educational Management. The research has been held by taking the scanning modal in to consideration. The data that is taken from the research have been evaluated by the way of contents analising. As strategic leaders, the supervisors should have such traits: being honest, being able to communicate well enough and stressing the positive sides in order to push the staff and making guidance. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Supervisor tr_TR
dc.subject Primary education tr_TR
dc.subject Strategic leadership tr_TR
dc.subject Denetmen tr_TR
dc.subject İlköğretim tr_TR
dc.subject Stratejik liderlik tr_TR
dc.title Stratejik liderliğe ilişkin denetmen görüşleri (İzmir il örneği) tr_TR
dc.title.alternative Supervisor views on strategic leadership (İzmir sample ) tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.contributor.department Dokuz Eylül Üniversitesi Buca Eğitim Fakültesi, Kocaeli Üniversitesi Eğitim Fakültesi, Milli Eğitim Bakanlığı Ali Kuşçu İlköğretim Okulu tr_TR
dc.contributor.authorID TR143738 tr_TR
dc.contributor.authorID TR51194 tr_TR
dc.identifier.volume 13 tr_TR
dc.identifier.issue 1 tr_TR
dc.identifier.startpage 59 tr_TR
dc.identifier.endpage 80 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster