DSpace@İnönü

Suzuki Piyano Okulu Metodu

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Tecimer Kasap, Belir
dc.date.accessioned 2021-12-17T08:46:56Z
dc.date.available 2021-12-17T08:46:56Z
dc.date.issued 2005
dc.identifier.citation TECİMER B. K (2005). Suzuki Piyano Okulu Metodu. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 6(10), 71 - 86. en_US
dc.identifier.uri https://app.trdizin.gov.tr/makale/TnpRek56YzM/suzuki-piyano-okulu-metodu
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/44464
dc.description.abstract Öz:Japon keman sanatçısı ve dünyaca ünlü öğretmen Dr. Shinichi Suzuki çok küçük yaştaki çocuklara keman çalmayı öğretmek için Suzuki metodunu geliştirdi. Suzuki, disiplin ve iyi birer kemancı yetiştirmek için verilen eğitim ile gelecekteki savaşları önleyebilecek, iyi bireylerden oluşan bir toplum yaratabileceğini düşünmüştü. Dr. Haruko Kataoka, Suzuki’nin felsefesine dayalı piyano eğitimi üzerine çalışmalara başlamış ve Suzuki Piyano Okulu (Metodu) nun hazırlanmasında öncü olmuştur. Kataoka, 1950li yıllarda Suzuki ve Shiziko Suzuki ile beraber “anadil yaklaşımı”nı piyanoya uyarlamaya başlamıştır. Bu araştırmada Suzuki Piyano Metodu pedagojik açıdan incelenecektir. en_US
dc.description.abstract Abstract:Dr. Shinichi Suzuki,the violin player and world-wide known teacher, has developed the Suzuki Method for teaching very young children to play the violin. He thought that through the discipline and training of learning to become a fine violinist, a society of fine individuals who would be able to prevent future wars would be developed. Dr. Haruko Kataoka began to research piano pedagogy according to Suzuki’s philosophy, and became instrumental in developing the Suzuki method for the piano. During the 1950s, Kataoka, Suzuki, and Shizuko Suzuki began to apply the “mother tongue” approach to the piano. In this article, the Suzuki Piano Method will be studied in terms of pedagogical aspect. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Suzuki Piyano Okulu Metodu en_US
dc.type article en_US
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster