DSpace@İnönü

Kalite boyutları ve sağlık hizmeti unsurları açısından hasta memnuniyetine bir bakış: Gümüşhane Devlet Hastanesi’nde örnek uygulama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Özen, Üstün
dc.contributor.author Çam, Handan
dc.contributor.author Yalçın Aslay, Fulya
dc.date.accessioned 2016-09-29T08:31:53Z
dc.date.available 2016-09-29T08:31:53Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Özen, Ü. Çam, H. Yalçın Aslay, F. (2011). Kalite boyutları ve sağlık hizmeti unsurları açısından hasta memnuniyetine bir bakış: Gümüşhane Devlet Hastanesi’nde örnek uygulama. İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi. Cilt:2, Sayı:1, 25-43 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/4571
dc.description İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi. (2011). Cilt:2, Sayı:1, 25-43 ss. tr_TR
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı sağlık hizmeti unsurlarının ve kalite boyutlarının hasta memnuniyeti üzerindeki rolünü belirleyerek, oluşturulan hastane sistemi analiz modeli ile her bir unsurun hasta memnuniyeti üzerindeki etkisini ortaya çıkarabilmektir. Bu amaçla Gümüşhane Devlet Hastanesi‟nde ayakta tedavi olan hastalar üzerinde yapılan anket çalışmasında elde edilen verilere istatistikî faktör analizi uygulanmıştır. Oluşan faktörlerle bir memnuniyet ölçütü olarak belirlenen hastanenin bir başka kişiye tavsiye edilebilirliği istatistiksel regresyon analizi ile analiz edilerek oluşturulan hipotezlerin hasta memnuniyeti üzerindeki etkileri vurgulanmıştır. tr_TR
dc.description.abstract The purpose of this study is to demonstrate the effect of the each component of the health care system and its quality dimensions on the patient satisfaction with the factor analysis model. Thus, a statistical factor analysis was applied to the data obtained in the survey study that was implemented to the outpatients in Gümüşhane State Hospital. The effects of the hypotheses generated with the statistical regression analysis on the patient satisfaction on the account of factors as a measure of safistaction consisting of a referral to another person in the hospital. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Sağlık hizmeti unsurları tr_TR
dc.subject Sağlıkta kalite tr_TR
dc.subject Hasta memnuniyeti tr_TR
dc.subject Elements of health services tr_TR
dc.subject Quality health tr_TR
dc.subject Patient satisfaction tr_TR
dc.title Kalite boyutları ve sağlık hizmeti unsurları açısından hasta memnuniyetine bir bakış: Gümüşhane Devlet Hastanesi’nde örnek uygulama tr_TR
dc.title.alternative In terms of dımensıons of qualıty and elements of health care servıces rewıew of patıent satısfactıon: Gümüşhane state hospıtal sample applıcatıon tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi tr_TR
dc.contributor.department Atatürk Üniversitesi, Gümüşhane Üniversitesi, Erzincan Üniversitesi tr_TR
dc.contributor.authorID TR4006 tr_TR
dc.identifier.volume 2 tr_TR
dc.identifier.issue 1 tr_TR
dc.identifier.startpage 25 tr_TR
dc.identifier.endpage 43 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Cilt 2 Sayı 1 [9]
    Cilt 2' a ait sayılar bu alt bölümde listelenir.

Basit öğe kaydını göster