dc.contributor.author |
Özdemir, Gökhan |
|
dc.contributor.author |
Dalkıran, Esra |
|
dc.date.accessioned |
2016-10-13T06:43:45Z |
|
dc.date.available |
2016-10-13T06:43:45Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Özdemir, G. ve Dalkıran, E. (2011). Viyola öğretimine yönelik örnek etüt analizi. İnönü Üniversitesi Sanat Ve Tasarım Dergisi,1(1)2011- 135-142 ss. |
tr_TR |
dc.identifier.uri |
http://dergipark.ulakbim.gov.tr/inustd/article/view/1027000012/1027000012 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/11616/4797 |
|
dc.description |
İnönü Üniversitesi Sanat Ve Tasarım Dergisi,1(1)2011- 135-142 ss. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
Araştırmada, viyola öğretiminde en çok kullanılan etüt kitaplarından Ayfer Tanrıverdi Viyola Metodu-III’ te yer alan
Grünwald’a ait 5 numaralı etüdün analizi yapılarak analitik bir yaklaşımla irdelenmiştir. Etüt içinde karşılaşılan teknik
güçlükler belirlenerek bu güçlükleri aşmaya yardımcı olmak için teknik çalışmalar hazırlanmıştır. Bu ve benzer
çalışmaların viyola öğretiminde kullanılan diğer etütlerin çalışma sürecinde de etkili olacağı ve örnek teşkil edeceği
düşünülmüştür. |
tr_TR |
dc.description.abstract |
In the research; etude number 5 by Grünwald that appears on Viola Method-III by Ayfer Tanrıverdi, one of the most
commonly used etude books in viola education, is analyzed and studied through an analytical approach. Technical faults
experienced in the etude have been defined and technical practices to overcome these faults in question have been
prepared. It is foreseen that such tecnical practises will provide influence in performing etudes which used in viola
teaching and serve as a model. |
tr_TR |
dc.language.iso |
tur |
tr_TR |
dc.publisher |
İnönü Üniversitesi Sanat Ve Tasarım Dergisi |
tr_TR |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
tr_TR |
dc.subject |
Çalgı eğitimi |
tr_TR |
dc.subject |
Viyola |
tr_TR |
dc.subject |
Viyola öğretimi |
tr_TR |
dc.subject |
Etüt |
tr_TR |
dc.subject |
Etüt analizi |
tr_TR |
dc.subject |
Instrument training |
tr_TR |
dc.subject |
Viola |
tr_TR |
dc.subject |
Viola training |
tr_TR |
dc.subject |
Etude |
tr_TR |
dc.subject |
Etude analysi |
tr_TR |
dc.title |
Viyola öğretimine yönelik örnek etüt analizi |
tr_TR |
dc.title.alternative |
Case study on the analysıs of the teachıng of vıola |
tr_TR |
dc.type |
article |
tr_TR |
dc.relation.journal |
İnönü Üniversitesi Sanat Ve Tasarım Dergisi |
tr_TR |
dc.contributor.department |
Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi |
tr_TR |
dc.identifier.volume |
1 |
tr_TR |
dc.identifier.issue |
2 |
tr_TR |
dc.identifier.startpage |
135 |
tr_TR |
dc.identifier.endpage |
142 |
tr_TR |