DSpace@İnönü
The Effectiveness of Teaching Number Relationships in Preschool
Giriş
English
Türkçe
ABAKÜS Ana Sayfası
→
Dergiler
→
International Journal of Instruction
→
(2013)
→
Cilt: 6 Sayı: 1
→
Öğe Göster
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
The Effectiveness of Teaching Number Relationships in Preschool
JUNG, Myoungwhon
;
HARTMAN, Paula
;
SMİTH, Thomas
;
WALLACE, Stephen
Bağlantı:
http://hdl.handle.net/11616/56883
Tarih:
2013
Özet:
Jung, M. , Hartman, P. , Smith, T. & Wallace, S. (2012). The Effectiveness of Teaching Number Relationships in Preschool . International Journal of Instruction , 6 (1) , . Retrieved from https://dergipark.org.tr/tr/pub/eiji/issue/5138/70023
Tüm öğe kaydını göster
Bu öğenin dosyaları:
Ad:
The Effectiveness ...
Boyut:
137.7Kb
Biçim:
PDF
Göster/
Aç
Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.
Cilt: 6 Sayı: 1
[15]
DSpace'de Ara
DSpace'de Ara
Bu Koleksiyon
Gelişmiş Arama
Göz at
Tüm DSpace
Bölümler & Koleksiyonlar
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Gönderi Tarihi
Türe Göre
Dile Göre
Yayıncıya Göre
Bölüme Göre
Erişime Göre
Bu Koleksiyon
Tarihe Göre
Yazara Göre
Başlığa Göre
Konuya Göre
Gönderi Tarihi
Türe Göre
Dile Göre
Yayıncıya Göre
Bölüme Göre
Erişime Göre
Hesabım
Giriş
Kayıt