DSpace@İnönü

Helal gıda perakendecilerinin, pazarlamaya dönük problemleri ve çözüm önerileri

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Derin, Neslihan
dc.contributor.author Türk, Mevlüt
dc.date.accessioned 2018-02-16T07:11:35Z
dc.date.available 2018-02-16T07:11:35Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Derin, N., Türk, M. (2016). Marketing oriented problems and solutions of halal food retailer.İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi. tr_TR
dc.identifier.uri http://dergipark.gov.tr/download/article-file/269126
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/8092
dc.description Akademik Yaklaşımlar Dergisi Kış 2016 Cilt: 7 Sayı:2 tr_TR
dc.description.abstract Helal gıda sektörü, gerek dünyada gerekse ülkemizde helal ve temiz ürün İhtiyacına binaen gün geçtikçe büyümektedir. Bu doğrultuda helal gıda pazarlaması artan ölçüde önem kazanmaktadır. Bu önemine karşılık pazarlamada yetersiz kalınması, işletmelerin performansını önemli ölçüde düşürmektedir. Bu çalışmada; Türkiye’de Helal Gıda perakendecilerinin, pazarlama karmasında (ürün, fiyatlama, tutundurma, dağıtım) karşılaştıkları sorunlar nitel araştırma teknikleri ile ortaya konulmuş ve bunlara ilişkin çözüm önerileri geliştirilmiştir. Geliştirilen çözüm önerileri hem Türkiye’deki helal gıda perakendecilerine hem de sayıları her geçen gün artan dünyadaki helal gıda perakendecilerine yol gösterici niteliktedir. tr_TR
dc.description.abstract Halal food industry is growing depending on the needs halal and good product both in our country and around the world day by day. Accordingly halal food market is becoming increasingly important. Despite the importance of halal food marketing, inadequate marketing applications reduce the performance of the company In this study, marketing mix (product, pricing, promotion, distribution) problems of Halal food retailers in Turkey was exposed with qualitative research methods and the solutions have been developed to theproblems. Developed solutions are guide for both in the turkey and around the world halal food retails . tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Pazarlama sorunları tr_TR
dc.subject Pazarlama karması tr_TR
dc.subject Helal gıda parakendecileri tr_TR
dc.subject Marketing problems tr_TR
dc.subject Marketing mix tr_TR
dc.subject Halal food retailers tr_TR
dc.title Helal gıda perakendecilerinin, pazarlamaya dönük problemleri ve çözüm önerileri tr_TR
dc.title.alternative Marketing oriented problems and solutions of halal food retailer tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Akademik Yaklaşımlar Dergisi tr_TR
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.identifier.volume 7 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 86 tr_TR
dc.identifier.endpage 98 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Cilt 7 Sayı 2 [6]
    Cilt 7' e ait sayılar bu alt bölümde listelenir.

Basit öğe kaydını göster