DSpace@İnönü

Geleneksel Öğretim ile Power Point Sunum Destekli Öğretimin Öğrenci Erişisine Etkisi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Akdağ, Mustafa
dc.contributor.author Tok, Hidayet
dc.date.accessioned 2020-06-27T08:25:42Z
dc.date.available 2020-06-27T08:25:42Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Mustafa A. Hidayet T. (2008). Geleneksel Öğretim ile Power Point Sunum Destekli Öğretimin Öğrenci Erişisine Etkisi, Eğitim ve Bilim, İnönü Üniversitesi, Malatya. tr_TR
dc.identifier.uri http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/16114
dc.description.abstract Öz:Bu araştırma, Yükseköğretim Programı’nda bulunan İngilizce dersinin öğretiminde, geleneksel öğretim yöntemleri ve bilgisayar destekli PowerPoint sunum materyali ile yapılan öğretimin, öğrencilerin erişileri üzerindeki etkisini belirlemek amacıyla ya-pılmıştır. Araştırma, 2002-2003 öğretim yılı ikinci döneminde İnönü Üniversitesi Eği-tim Fakültesi’nde yürütülmüştür. Araştırmada denk olmayan kontrol gruplu ön-test/son-test deneysel desen kullanılmıştır. Seçkisiz atama yoluyla Sosyal Bilgiler Öğretmenliği bölümü deney grubu, Okul Öncesi Öğretmenliği bölümü ise kontrol grubu olarak belirlenmiştir. Hazırlanmış olan PowerPoint ders materyali 17 slayt dizisinden oluşmaktadır. İstatistiksel analizlerde bağımsız gruplar t-testi kullanılmıştır. Deney ve kontrol grubundaki öğrencilerin son-test ve erişi puanları arasında, PowerPoint sunum destekli öğretimin yapıldığı deney grubu lehine anlamlı farklılıklar bulunmuştur. Başlık (İngilizce):The Effects of Traditional Instruction and Power Point Presentation-Supported Instruction on Student's Achievement Öz (İngilizce):This study was carried out to determine the effects of instruction done by traditional instruction methods and computer- supported PowerPoint presentation in teaching on students’ achievement. The study was carried out in Education Faculty of İnönü University during the spring term of 2002-2003 academic year. In the study, pre-test/ post- test experimental design with nonequivalent control group was used. The Department of Social Studies Teacher Training selected randomly was defined as the experimental group and the Department of Pre-School Teacher Training was defined as the control group. PowerPoint lecture material consisted of 17 slides. Independent groups t- test was used in the statistical analyses. Between the experimental and the control group, students’ post- test and achievement scores, significant differences were found in favor of the experimental group in which PowerPoint presentation –supported instruction was used. tr_TR
dc.language.iso tr tr_TR
dc.publisher Eğitim ve Bilim tr_TR
dc.subject Eğitim tr_TR
dc.subject Eğitim Araştırmaları tr_TR
dc.title Geleneksel Öğretim ile Power Point Sunum Destekli Öğretimin Öğrenci Erişisine Etkisi tr_TR
dc.title.alternative The Effects of Traditional Instruction and Power Point Presentation-Supported Instruction on Student's Achievement tr_TR
dc.type Article tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster