Süllü, Zübeyde(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Günümüzde, finansal kuruluşların hissedarlara ve tüm paydaşlara karşı sorumlulukları artmış ve tüm
kurumsal iletişim süreçleri gibi finansal halkla ilişkiler de önem kazanmıştır. Finansal halkla ilişkiler;
kuruluşun ...
Çetin, Nida Sümeyya(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Medyanın siyasi içerikli gündemde yönlendirici olarak üstlendiği rol ya da medya aracılığıyla
toplumsal hareketlerin siyasi arenaya taşınması ve tartışmaya açılması, medyanın siyasete yönelik
yönlendirici rolünü ...
Yücel, Dilar Diken(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Temelleri Antik Yunan’a dayanan, kuramsal gelişimi ise 20. Yüzyıla tekabül eden göstergebilim,
evreni anlamlandırmamızı sağlayan göstergeleri inceler. Kültürel uzlaşımlar dâhilinde göstergelerin altında
yatan gizil ...
Kılıç, Neslihan(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Siyasi partiler, liderler ve diğer siyasi aktörler seçim kampanyaları süresince çeşitli iletişim araç ve
teknikleriyle kamuoyunun siyasi tercihlerini etkilemeye çalışır. Sosyal medyanın henüz siyasal iletişimde
k ...
Kılıç, Neslihan(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Siyasi partiler, liderler ve diğer siyasi aktörler seçim kampanyaları süresince çeşitli iletişim araç ve
teknikleriyle kamuoyunun siyasi tercihlerini etkilemeye çalışır. Sosyal medyanın henüz siyasal iletişimde
k ...
Aydın, Kadir; Aliyeva, Muzhgan(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Diyalog, ortak çıkarlar doğrultusunda hareket eden ve iki yönlü iletişim temeline dayanan önemli bir
etkileşim sağlar. Kurumlarda ilişki yönetiminin temelinde halkla ilişkilerin olması gerektiğine yönelik
düşüncelerin ...
Akyüz, Selman Selim(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Kitle iletişim araçlarının formunun değişmesiyle birlikte ortaya çıkan yeni medya araçları,
kullanıcıların haber alma yöntemlerini de değiştirmiştir. İnternet ve sosyal medyaya hızla entegre
olan geleneksel medya ...
Öztürk, Dudu; Duğan, Özlem(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Günümüzde hakkında en fazla konuşulan iletişim biçimlerinden biri de reklamlardır. Reklam, kitle
iletişim araçlarını kullanarak hedef kitlesine mesajı ulaştırmaktadır. Ancak bazı markalar reklamlarını hedef
kitleye ...
Sönmez, Ebru; Taşkıran, Hatun Boztepe(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Bilgi ve iletişim teknolojilerinde yaşanan gelişmelerin neticesinde ortaya çıkan, artan kullanım
oranlarıyla dikkat çeken sosyal medya marka iletişimi açısından ilgi uyandırmıştır. Marka iletişimi bir
yandan ...
Özsoy, Selami(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Basın, kamuoyunun oluşmasında ve etkilenmesinde tarihin her döneminde rol oynamıştır.
Türkiye’nin de demokrasi tarihine bakıldığında siyasiler, basın aracılığıyla kamuoyu oluşturmayı
amaçlarken, basın da kendisini ...
Enserov, Vefalı(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Bir uluslararası iletişim sorunu olarak 1960’lı yıllardan itibaren fark edilmeye başlanan tek taraflı
enformasyon akışı, bilim çevreleri tarafından yapılan tartışmalarla uzun süre dünya gündeminde yer
edinmiştir. ...
Anamur, Didem Deniz(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Günümüzde teknolojik ürünlerinin gelişmesi ile gözetim farklı biçimlerde ve adlarda kendini
göstermektedir. Artık tek taraflı bir gözetim yerine iktidarın panoptik gözetimini denetleyen, iktidarı
sınırlayan yeni ...
Özdengül, Aşina Gülerarslan(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Kutsallara karşı tutumlar aynı zamanda toplumların değer yargılarının kaynağı olarak bilinmektedir.
Doğru veya yanlış gibi değer yargıları neredeyse tüm dini inanışlarda tanrı ya da tanrılar şeklindeki kutsal
varlıklarla ...
Çakır, Vedat; Batool, Rubab(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Bir ülkenin medya politikaları, o ülkenin sorunlarını etkileyen ve o ülkenin dünyanın geri kalanında
nasıl temsil edileceğine karar veren önemli faktörlerden birisidir. Medya politikaları ile oluşturulan bu ...
Aydın, Nursen(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Yeni toplumsal hareketler paradigması, kapitalizmin geldiği aşama itibariyle emek-sermaye çelişkisi
ve emek sömürüsü gibi ekonomik sistemi temel alan sorunların toplumsal formasyonda karşılığının
bulunmadığını ileri ...
Dağ, Harun(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Çalışmada yerel medyanın başlıca sorun alanları ve bu sorun alanlarının çalışma ilişkilerine etkisi
Antalya örneğinde incelenmiştir. Birinci bölümde, Türkiye’deki yerel medyanın tarihine değinilmiştir. İkinci
bölümde; ...
Şener, Betül Çepni(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Günlük yaşantımızda önemli bir rol oynayan reklamlar, bireylerin yaşam biçimini önemli oranda
şekillendirirken satın alma sürecinde de yer almaktadır. Esas olarak bireylerin imajlarını etkileyen reklamlar,
onların ...
Özcan, Ali(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Günümüzde sosyal, kültürel, siyasal ve ekonomik hayatta bilgi ve iletişim teknolojilerinin
kullanım pratiklerinin yaygınlaşması sonucu veri ve enformasyon üretimi en üst düzeyde yaşanmaktadır.
Enformasyon bombardımanı ...
Dağtaş, Erdal; Ünal, Mehmet Anıl(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2019)
Özet
Bu çalışmanın konusunu, yeni sağ politikalar çerçevesinde Türkiye basınını temsilen örnek olarak
seçilmiş Cumhuriyet, Evrensel, Hürriyet, Milat, Milliyet ve Ortadoğu gazetelerinin eğitim olgusu ve eğitim
haberciliği ...