DSpace@İnönü

Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanması ve Elazığ'daki Bazı Yataklı Tedavi Kuruluşlarında Bir Uygulama (Tüketicilere Yönelik Anket Uygulaması)

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Akkılıç, M. Emin
dc.date.accessioned 2020-07-20T06:38:01Z
dc.date.available 2020-07-20T06:38:01Z
dc.date.issued 2002
dc.identifier.citation M. Emin A. (2002). Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanması ve Elazığ'daki Bazı Yataklı Tedavi Kuruluşlarında Bir Uygulama (Tüketicilere Yönelik Anket Uygulaması), Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, İnönü Üniversitesi, Malatya. en_US
dc.identifier.uri http://abakus.inonu.edu.tr/xmlui/handle/123456789/17107
dc.description Yıl: 2002Cilt: 12Sayı: 1ISSN: 1300-9702Sayfa Aralığı: 203 - 218 Metin Dili:Türkçe en_US
dc.description.abstract Öz:Sağlık hizmetleri kişilerin sağlığının korunması, teşhis, tedavi ve bakım için kişisel ve kurumsal olarak kamu veya özel şahısların vermiş olduğu hizmetler olarak tanımlanabilir. Sağlık hizmeti sunan kuruluşlarda pazarlamanın amacı; hedef pazarın tatmin düzeyini geliştirmek ve tüketicilerin beklentilerini karşılayan daha nitelikli hizmetleri sunarak işletme amaçlarına aşmaktır. Ancak pazarlamanın bu amacını gerçekleştirebilmesi diğer alanlarda olduğu gibi, sağlık sektöründe de rekabetin yoğunlaşmasına paralel olarak ortaya çıkmaktadır. Rekabet !olmayan ortamda olan hastaneler, talebin arzı aştığı durumlarda tüketicilerine tatminkar olmayan hizmetler sunarlar. Bu nedenle rekabetin gelişmesine paralel olarak sağlık sektöründe pazarlama fonksiyonunun önemi artarak, tüketicilerin ihtiyaç ve isteklerinin ölçülmesi ve tatmin edilmesi ön plana çıkmaktadır. Başlık (İngilizce):Care Services Marketing and its Application in Some of Hospitals in Elazığ (The Survey Application to Consumers) Öz (İngilizce):Health care can be described as service personally and instituonally by public or private enterprises in order to diagnose, cure and care the health of individuals. Aim of marketing in institutions offering health care to improve the level target market's satisfaction and the institutions is to reach by presenting more qualified service to meet the expectancy of consumers. However, this aim of marketing, like other fields is to exist parallel to density of rival. In hospitals in non-rival environment which is presenting the service to consumer dissatisfaction . Therefore, measuring and satisfying consumers the needs and demands have priority by increasing importancy of marketing function in health sector as parallel to rival development en_US
dc.language.iso tr en_US
dc.publisher Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi en_US
dc.subject Halk ve Çevre Sağlığı en_US
dc.subject İşletme en_US
dc.subject ;Sağlık Bilimleri ve Hizmetleri en_US
dc.title Sağlık Hizmetlerinin Pazarlanması ve Elazığ'daki Bazı Yataklı Tedavi Kuruluşlarında Bir Uygulama (Tüketicilere Yönelik Anket Uygulaması) en_US
dc.title.alternative Care Services Marketing and its Application in Some of Hospitals in Elazığ (The Survey Application to Consumers) en_US
dc.type Article en_US


Bu öğenin dosyaları:

Dosyalar Boyut Biçim Göster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster