Ergen, Yunus; Aydeniz, Hediyetullah(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)
Özet
Futbolun önemli unsurlarından birisi olan taraftar gruplarının siyasal amaçlı mobilizasyonunu odağına
alan bu çalışma, taraftar gruplarının Türkiye’de meydana gelen toplumsal hareketlere -taraftar kimliğinden
sıy ...
Pınarbaşı, Tuğçe Esin; Astam, Fatma Kübra(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)
Özet
Yeni iletişim teknolojilerinin kullanıcılara sağladığı etkileşim, hipermetinsellik ve multimedya
biçimselliği farklı alanlarda dijital dönüşüm sürecini başlatmıştır. Bu özellikler geleneksel gazeteciliğin ...
Gül, Mesut(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)
Özet
Sinema, hem yerellik hem de evrensellik özelliğine sahiptir. Yerel sinemanın sınırları daha dar bir
çerçevede gerçekleşirken evrensel sinemanın sınırları küresel düzeydedir. Yani evrensel sinemanın etkisi tüm
dünya ...
Seçmen, Emre Ahmet(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)
Özet
Sinematografi, film yapım sürecindeki tasarımın bütününü tanımlamak için kullanılan bir terimdir.
Görüntüleme, kurgu, ışıklandırma, dekor, mekȃn, makyaj, kostüm, ses, özel efekt gibi birçok unsurun belirli bir
bakış ...
Keskin, Alptekin(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)
Özet
Güney Kore popüler kültür ürünü olan K-Pop grupları tüm dünyada sosyal medya kanalları aracılığıyla
gençler üzerinde görüntü ve müziklerindeki değişiklikle hayranlık uyandırmakta ve hayran kitleleri günden ...
Kiraz, Ersel(İnönü Üniversitesi İletişim Fakültesi, 2020)
Özet
Sahte haber kasıtlı dezenformasyonun geleneksel haber medyası (basılı yayın) veya çevrimiçi sosyal
medya aracılığıyla yayılan aldatmacalardan oluşan bir haber türüdür. Dijital ve sosyal medya sahte haberlerin
kullanımını ...