DSpace@İnönü

Ortaöğretim İngilizce dersi yeni öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Merter, Feridun
dc.contributor.author Kartal, Şefik
dc.contributor.author Çağlar, İsmail
dc.date.accessioned 2020-08-08T07:47:09Z
dc.date.available 2020-08-08T07:47:09Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation MERTER F,KARTAL Ş,ÇAĞLAR İ (2012). Ortaöğretim İngilizce dersi yeni öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi. Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 0(23), 43 - 58. en_US
dc.identifier.uri http://abakus.inonu.edu.tr/xmlui/handle/123456789/17338
dc.description.abstract Öz:Bu çalışma İngilizce öğretmenlerinin ortaöğretim İngilizce dersi yeni öğretim programına ilişkin görüşlerini belirlemeye yönelik tanımlayıcı nitelikte bir çalışmadır. Araştırma Genel Tarama Modeli kapsamında ilişkisel tarama modeline dayalıdır. Araştırma verilerine ulaşmak için Nevşehir ve Konya illerinde görev yapan 115 İngilizce öğretmenine bir anket uygulanmıştır. Anket formunun hazırlanmasında ilgili literatür taranmış, benzer araştırmalarda kullanılan geçerlik ve güvenilirlikleri test edilmiş veri toplama araçlarından yararlanılmıştır. Araştırma sonuçlarına göre; öğretmenler ortaöğretim İngilizce dersi yeni öğretim programının Kazanımlar, İçerik ve Ölçme –Değerlendirme İlişkisini yeterli görmemekte bu değişkenler arasında uygun ilişkilerin kurulmadığını düşünmektedirler. Öğretmenlerin ortaöğretim İngilizce dersi yeni öğretim programının Öğretmeöğrenme Süreci (Etkinlikleri) ve İçeriği ile ilgili düşünceleri de genel olarak olumsuz yöndedir. Öğretmenlere göre programda önerilen etkinlikler ve içerik yeterli değildir. Öğretmenlerin programın en olumsuz yönü olarak proje ve performans görevlerini gördüklerini söylemek mümkündür. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/closedAccess en_US
dc.title Ortaöğretim İngilizce dersi yeni öğretim programının öğretmen görüşlerine göre değerlendirilmesi en_US
dc.title.alternative The evaluation of new high school English curriculum In terms of teachers’ opinions en_US
dc.type article en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster