dc.contributor.author |
Türk, Mevlüt |
|
dc.date.accessioned |
2020-08-08T08:04:11Z |
|
dc.date.available |
2020-08-08T08:04:11Z |
|
dc.date.issued |
2004 |
|
dc.identifier.citation |
TÜRK M (2004). Perakendeci İşletmelerde Personelin Fiziksel Özelliklerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Malatya İlinde Bir Uygulama. Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, 14(2), 273 - 290. |
en_US |
dc.identifier.uri |
http://abakus.inonu.edu.tr/xmlui/handle/123456789/17343 |
|
dc.description.abstract |
Öz:Perakendeci işletmelerde; müşterileri karşılayan, onlara hizmetler sunan ve uğurlayan personelin, bir çok özelliği kadar dış görünümü(fiziksel özellikleri) de müşteri memnuniyeti için önem taşımaktadır. Bu çalışmada, müşteri memnuniyeti konusu ele alınarak; personelin fiziksel özellikleri ile müşteri memnuniyeti arasındaki ilişki incelenmiştir. Uygulama alanı olarak, ülke genelinde faaliyet gösteren bir zincir mağazanın Malatya'daki şubesinin (hipermarketinin) müşterileri seçilmiş ve müşterilerle yapılan bir anketten elde edilen veriler değerlendirilmiştir. |
en_US |
dc.language.iso |
tur |
en_US |
dc.publisher |
Fırat Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi |
en_US |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
en_US |
dc.title |
Perakendeci İşletmelerde Personelin Fiziksel Özelliklerinin Müşteri Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi: Malatya İlinde Bir Uygulama |
en_US |
dc.title.alternative |
The Effect of Sales Personnel's Appearance on Customer Satisfaction in Retailer Business: A Case Study in Malatya |
en_US |
dc.type |
article |
en_US |
dc.contributor.department |
İnönü Üniversitesi |
en_US |