DSpace@İnönü

Understanding ELT Academics’ Teaching Methods in the United States: A Qualitative Study

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Yükselir, Ceyhun
dc.date.accessioned 2020-08-19T13:02:48Z
dc.date.available 2020-08-19T13:02:48Z
dc.date.issued 2017
dc.identifier.citation YÜKSELİR C (2017). Understanding ELT Academics’ Teaching Methods in the United States: A Qualitative Study. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 18(3), 325 - 333. en_US
dc.identifier.uri https://app.trdizin.gov.tr/publication/paper/detail/TWpjNU1UVTNOdz09
dc.identifier.uri http://abakus.inonu.edu.tr/xmlui/handle/123456789/17717
dc.description Yıl: 2017Cilt: 18Sayı: 3ISSN: 1300-2899 / 2149-9683Sayfa Aralığı: 325 - 333Metin Dili:İngilizce en_US
dc.description.abstract Understanding ELT Academics’ Teaching Methods in the United States: A Qualitative Study en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.publisher İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Understanding ELT Academics’ Teaching Methods in the United States: A Qualitative Study en_US
dc.type article en_US
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US
dc.identifier.volume 18 en_US
dc.identifier.issue 3 en_US
dc.identifier.startpage 325 - en_US
dc.identifier.endpage 333 en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster