DSpace@İnönü

İlköğretim sosyal bilgiler öğretmenliği programında öğrenim gören öğretmen adaylarının insan hakları ve demokrasi dersinin işlenişine ilişkin görüşleri

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Dolanbay, Hacer
dc.date.accessioned 2015-01-30T07:21:58Z
dc.date.available 2015-01-30T07:21:58Z
dc.date.issued 2011
dc.identifier.citation Dolanbay, Hacer ;(2011) İlköğretim sosyal bilgiler öğretmenliği programında öğrenim gören öğretmen adaylarının insan hakları ve demokrasi dersinin işlenişine ilişkin görüşleri ,İnönü Üniversitesi. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/1131
dc.description İnönü Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Anabilim Dalı / Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Bilim Dalı tr_TR
dc.description.abstract Bu çalışmanın amacı İnsan Hakları ve Demokrasi dersine yönelik öğrenci görüşlerine başvurarak yardımcı bulgular elde etmek, sorunları tespit etmek ve daha verimli bir ders için yuapılması gerekenleri ortaya koymaktır.Çalışmanın alt boyutları cinsiyet, gelir, ikamet ve mezuniyet değişkenlerine göre incelenmiştir. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi tr_TR
dc.rights Attribution 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/ *
dc.subject Değerler eğitimi tr_TR
dc.subject Sosyal bilgiler tr_TR
dc.subject Social studies tr_TR
dc.subject İnsan hakları eğitimi tr_TR
dc.subject Human rights education tr_TR
dc.subject Aday öğretmenler tr_TR
dc.subject Candidate teachers tr_TR
dc.title İlköğretim sosyal bilgiler öğretmenliği programında öğrenim gören öğretmen adaylarının insan hakları ve demokrasi dersinin işlenişine ilişkin görüşleri tr_TR
dc.title.alternative The Opinions of CandidateTeachers that Study in the Primary Social Studies Teaching Programme about the teaching of Human Rights and Democracy Course tr_TR
dc.type masterThesis tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Aşağıdaki lisans dosyası bu öğe ile ilişkilidir:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Attribution 3.0 United States Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: Attribution 3.0 United States