dc.contributor.author | Dolanbay, Hacer | |
dc.date.accessioned | 2015-01-30T07:21:58Z | |
dc.date.available | 2015-01-30T07:21:58Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Dolanbay, Hacer ;(2011) İlköğretim sosyal bilgiler öğretmenliği programında öğrenim gören öğretmen adaylarının insan hakları ve demokrasi dersinin işlenişine ilişkin görüşleri ,İnönü Üniversitesi. | tr_TR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11616/1131 | |
dc.description | İnönü Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / İlköğretim Anabilim Dalı / Sosyal Bilgiler Öğretmenliği Bilim Dalı | tr_TR |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı İnsan Hakları ve Demokrasi dersine yönelik öğrenci görüşlerine başvurarak yardımcı bulgular elde etmek, sorunları tespit etmek ve daha verimli bir ders için yuapılması gerekenleri ortaya koymaktır.Çalışmanın alt boyutları cinsiyet, gelir, ikamet ve mezuniyet değişkenlerine göre incelenmiştir. | tr_TR |
dc.language.iso | tur | tr_TR |
dc.publisher | İnönü Üniversitesi | tr_TR |
dc.rights | Attribution 3.0 United States | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/ | * |
dc.subject | Değerler eğitimi | tr_TR |
dc.subject | Sosyal bilgiler | tr_TR |
dc.subject | Social studies | tr_TR |
dc.subject | İnsan hakları eğitimi | tr_TR |
dc.subject | Human rights education | tr_TR |
dc.subject | Aday öğretmenler | tr_TR |
dc.subject | Candidate teachers | tr_TR |
dc.title | İlköğretim sosyal bilgiler öğretmenliği programında öğrenim gören öğretmen adaylarının insan hakları ve demokrasi dersinin işlenişine ilişkin görüşleri | tr_TR |
dc.title.alternative | The Opinions of CandidateTeachers that Study in the Primary Social Studies Teaching Programme about the teaching of Human Rights and Democracy Course | tr_TR |
dc.type | masterThesis | tr_TR |
Aşağıdaki lisans dosyası bu öğe ile ilişkilidir: