DSpace@İnönü

Quine-Duhem Probleminin Bayes Formülü ile Çözümü ve Bu Çözümün Değişik Bilim Dallarından Örneklere Uygulanması

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Pesen, Cahit
dc.date.accessioned 2021-12-15T12:12:04Z
dc.date.available 2021-12-15T12:12:04Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation PESEN C (2008). Kesirlerin Sayı Doğrusu Üzerindeki Gösteriminde Öğrencilerin Öğrenme Güçlükleri ve Kavram Yanılgıları. İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, 9(15), 157 - 168. en_US
dc.identifier.uri https://app.trdizin.gov.tr/makale/T0RZMU5ETXo/kesirlerin-sayi-dogrusu-uzerindeki-gosteriminde-ogrencilerin-ogrenme-guclukleri-ve-kavram-yanilgilari
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/44332
dc.description.abstract Öz:Bu araştırma, kesirlerin sayı doğrusu üzerindeki gösteriminde ilköğretim 3.sınıf öğrencilerinin öğrenme güçlüklerini ve ortak yanlışlıkların gerisinde yatan kavram yanılgılarını tespit etmek amacıyla yürütülmüştür. Bu amaçla, kesirlerin sayı doğrusu üzerindeki noktalarla eşleştirilmesinde yaşanan öğrenme güçlükleri ve kavram yanılgıları teşhis testi yöntemi ile belirlenmeye çalışılmıştır (n=113). Bu eşleştirmelerde öğrencilerin yaşadıkları öğrenme güçlükleri ve kavram yanılgıları tespit edilmiş, bunların giderilebilmesi için bir takım öneriler geliştirilmiştir. en_US
dc.description.abstract Abstract:This study has been carried out to determine the 3rd grade students’ (n=113) learning difficulties in pointing the fractions on number line and to find out the misconceptions lying behind common mistakes. For this purpose, we have tried to determine learning difficulties in matching fractions with points on the number line and misconceptions by using the “Diagnosis test” method on the 3rd grade students (n=113). In this matching, the learning difficulties and misconceptions these students encounter have been determined and some proposals have been developed to come over these difficulties. en_US
dc.language.iso tur en_US
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess en_US
dc.title Quine-Duhem Probleminin Bayes Formülü ile Çözümü ve Bu Çözümün Değişik Bilim Dallarından Örneklere Uygulanması en_US
dc.type article en_US
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi en_US
dc.contributor.department İnönü Üniversitesi en_US


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster