DSpace@İnönü

DKAB öğretmenlerinin öğrencilerini motive etme durumlarına ilişkin öğretmen ve öğrenci algıları

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Uçar, Recep
dc.date.accessioned 2016-10-06T05:39:22Z
dc.date.available 2016-10-06T05:39:22Z
dc.date.issued 2010
dc.identifier.citation Uçar, R. (2010). DKAB öğretmenlerinin öğrencilerini motive etme durumlarına ilişkin öğretmen ve öğrenci algıları. İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. Cilt:1, Sayı:2, 225-248 ss. tr_TR
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/4679
dc.description İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi. (2010). Cilt:1, Sayı:2, 225-248 ss. tr_TR
dc.description.abstract Bu araştırmanın amacı; öğretme-öğrenme sürecinde DKAB öğretmenlerinin kullandıkları moti-vasyon yaklaşımı konusunda DKAB öğretmenleri ve onların öğrencilerinin görüşlerini belirlemektir. Araştırmanın örneklemini, Kayseri il merkezinde görev yapan DKAB öğretmenleri (n=70) ve İlköğretim 6 ve 7. sınıf öğrencileri (n=613) oluşturmaktadır. DKAB öğretmenleri ve öğrencilerin görüşlerini almak için, araştırmacı tarafından geliştirilen motivasyon yeterliklerini kapsayan bir anket uygulanmıştır. Araştırmada elde edilen bulgulara göre, DKAB öğretmenleri ile öğrencilerin verdikleri cevaplar arasın-da anlamlı farklılıklar olduğu gözlemlenmiştir. Öğrencilere göre DKAB öğretmenlerinin sınıf içi moti-vasyon uygulamaları orta düzeydedir. tr_TR
dc.description.abstract Teacher and Student Perceptions Regarding Religion Culture and Moral Knowledge Teachers Motivation of Their Students- The purpose of this work is to specify the opinions of Religion Culture and Moral Knowledge Teachers and of their students on the motivation approach of Religion Culture and Moral Knowledge Teachers. The sample of survey is comprised of the Religion Culture and Moral Knowledge Teachers working in Kayseri city centre (n=70) and sixth and seventh class students (n=613). A survey is applied comprising the motivation qualifications improved by researcher in order to receive the opinions of RE teachers and students. According to the findings of the research, there is a meaningful differentiation between the answers of Religion Culture and Moral Knowledge Teachers and of students. According to the students, the motivation applications of Religion Culture and Moral Knowledge Teachers are at the middle level. tr_TR
dc.language.iso tur tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi tr_TR
dc.rights info:eu-repo/semantics/openAccess tr_TR
dc.subject Motivasyon tr_TR
dc.subject Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi Öğretmeni tr_TR
dc.subject Sınıf yönetim tr_TR
dc.subject Motivation tr_TR
dc.subject Religious Culture and Moral Knowledge Teacher tr_TR
dc.subject Classroom management tr_TR
dc.title DKAB öğretmenlerinin öğrencilerini motive etme durumlarına ilişkin öğretmen ve öğrenci algıları tr_TR
dc.type article tr_TR
dc.relation.journal İnönü Üniversitesi İlahiyat Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.contributor.authorID TR38116 tr_TR
dc.identifier.volume 1 tr_TR
dc.identifier.issue 2 tr_TR
dc.identifier.startpage 225 tr_TR
dc.identifier.endpage 248 tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

  • Cilt 1 Sayı 2 [17]
    Cilt 1'e ait sayılar bu alt bölümde listelenir.

Basit öğe kaydını göster