DSpace@İnönü

Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Etik ve Etik Derslerine Bakışı: Malatya İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.author Karataş, Mehmet
dc.contributor.author Ak, Muharrem
dc.date.accessioned 2014-11-04T08:07:42Z
dc.date.available 2014-11-04T08:07:42Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Karataş, Mehmet; Ak, Muharrem; (2012) Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Etik ve Etik Derslerine Bakışı: Malatya İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi,2012;19(1):14-8. tr_TR
dc.identifier.uri http://www.totmdergisi.org/articles/2012/volume19/issue1/2012_19_1_4.pdf
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/11616/629
dc.description.abstract İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi 2010-2011 eğitim/öğretim yılı son sınıf öğrencilerinin, etik ve etik derslerine bakışları ile ilgili olarak düşünceleri bir anket ile incelenerek öğrencilerin konu hakkındaki görüşlerinin değerlendirilmesi araştırmamızda amaçlanmıştır. Bu çalışma Malatya İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi’nde Nisan-Mayıs 2011 tarihleri arasında iki ayda yapılmıştır. Yaptığımız araştırmada etik dersi alanlar ile etik kurallarla ilgili bilgiye sahip olanlar arasında istatistik açıdan anlamlı bir ilişki bulunmuştur. Etik dersi alan tıp fakültesi öğrencilerinin konu hakkında bilgi sahibi olması “Etik” duyarlılıklarını da beraberinde getirdiğinde, mesleki uygulamalarında etik ikilemleri daha kolay ve doğru sonuçlandırmalarına neden olabilecektir. tr_TR
dc.description.abstract The objective of our study was to evaluate the perspective of Inonu University Medical Faculty 2010-2011 semester senior students to ethics and ethics courses by conducting a survey. This study was carried out at the Malatya Inonu University Medical Faculty during April-May lasting a period of two months. As a result of our study, a statistically significant relationship was determined between the students who have taken ethics courses and those with knowledge of codes of ethics. Attending a course on ethics enables medical students to have a knowledge related to the subject thus bringing with it an “Ethical” sensibility resulting in finalizing ethical dilemmas in their career more easily and correctly. tr_TR
dc.language.iso eng tr_TR
dc.publisher İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi Dergisi tr_TR
dc.rights Attribution 3.0 United States *
dc.rights.uri http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/us/ *
dc.subject Tıp öğrencisi tr_TR
dc.subject Etik tr_TR
dc.subject Etik Dersleri tr_TR
dc.subject Medical tr_TR
dc.title Tıp Fakültesi Öğrencilerinin Etik ve Etik Derslerine Bakışı: Malatya İnönü Üniversitesi Tıp Fakültesi tr_TR
dc.title.alternative Perspective of Medical Students to Ethics and Ethics Courses: Malatya Inonu University Medical Faculty tr_TR
dc.type Article tr_TR


Bu öğenin dosyaları:

Aşağıdaki lisans dosyası bu öğe ile ilişkilidir:

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster

Attribution 3.0 United States Aksi belirtilmediği sürece bu öğenin lisansı: Attribution 3.0 United States