Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Aslan, Filiz" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    Şehir pazarlaması: Kars ili örneği
    (İnönü Üniversitesi, 2014) Aslan, Filiz
    Dünyanın çok hızlı değişim kaydettiği günümüzde şehirlere verilen roller de değişim göstermektedir. Dünyada yaşayan insanların büyük bir bölümü şehirlerde bulunmaktadır, bundan dolayı gelişmiş ve refah düzeyi yüksek şehirler yaratılması oldukça önemlidir. Bu bağlamda şehirlerin yönetiminin profesyonel olarak yapılması kaçınılmazdır. Pazarlama kültürüne sahip, gelecek odaklı yöneticiler ve şehri sahiplenen sakinler şehrin şekillendirilmesinde büyük rol oynayacaklardır. Şehirlerin pazarlanması ile ortaya çıkan farkındalık şehirlerin her anlamda zenginleşmesini ve ilgi merkezleri haline gelmesi sonucunu doğurur. 13.000 yıllık kültürel ve tarihi bir mirasa sahip Kars ilinin küresel şehirlerin rekabeti içerisinde marka bir şehir olma şansı vardır. Bu şansın kamu ve özel sektör katılımcıları ile başarıya ulaşması mümkündür, ancak bu katılımın geçici değil kalıcı ve sürdürülebilir olması zorunludur. Bu tez çalışmasının amacı Kars ilinin mevcut durumunun analizini yapmak, sahip olduğu kaynakların varlığını ön plana çıkarmak ve yol gösterici olmaktır. Tez çalışması, Kars şehrinde yaşayan ve Kars şehrine ziyaret amaçlı gelen kişilerin Kars ile ilgili şehir algılarının ölçülmesine yöneliktir. Bu amaçla şehir algısının belirlenmesinde açıklayıcı faktör analizi ve yapısal eşitlik modellemesi kullanılmıştır. Araştırmada çevre, hizmet yeterliliği, uluslararası yansıma, eğitim, turizm, mimari ve kentsel çekicilik gibi şehir pazarlaması unsurlarının şehir algısı üzerine önemli etkileri olduğu görülmüştür. Elde edilen sonuçlar, Kars ilinin şehir pazarlaması unsurlarına ağırlık vermesi gerektiğini göstermektedir.

| İnönü Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


İnönü Üniversitesi, Battalgazi, Malatya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim