Yazar "Bulut, Emrah" seçeneğine göre listele
Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
Öğe İnternette pazarlamanın turizm işletmelerinde kullanımı ve Malatya ilinde yapılan bir uygulama(İnönü Üniversitesi, 2014) Bulut, Emrahİnternetin sunduğu avantajlar her türlü alanda kendini göstermiştir. Satış, iletişim, pazarlama, reklam, tanıtım vb. alanlarda işletmeler interneti kullanmaya başlamışlardır. Özellikle de turizm işletmeleri internetten etkin şekilde faydalanmayı amaçlamaktadırlar. Bu çalışmada literatür incelenmiş ve internet ortamındaki gelişmelerin, işletmelerin pazarlama faaliyetlerine ne şekilde etki ettiği saptanmaya çalışılmıştır. Aynı zamanda, turizm işletmelerinde internette pazarlamanın mevcut durumunu ve Malatya'daki otel ve seyahat acentelerinin internette pazarlamayı nasıl algıladıklarına yönelik bir anket yapılmıştır. Çalışma sonucunda elde edilen bazı bulgulara göre turizm işletmelerin büyük çoğunluğu interneti tanıtım amacıyla kullanmaktadırlar. Fakat, rezervasyon alımlarda ve satış işletmelerinde internet yerine hala geleneksel yöntemleri daha çok kullanmaktadırlar. Yıldızlı otel ve seyahat acenteleri, yıldızsız otel işletmelerine göre interneti daha çok kullanmakta ve internette pazarlama faaliyetlerine daha çok önem verdikleri görülmektedir. Çalışma üç bölümden oluşmaktadır. İlk bölüm internet ve internette pazarlama ile ilgili teorik bilgiler, ikinci bölümde turizm işletmeleri ile ilgili teorik bilgiler ve turizm işletmelerinde internet kullanımı; üçüncü bölümde ise Malatya ilinde yapıan uygulama ele alınmıştır.











