Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Can, Ahmet" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Yükleniyor...
    Küçük Resim
    Öğe
    İnternet Reklamlarında Etkili İletişimin Bir Unsuru Olarak Tipografi
    (İnönü Üniversitesi, 2020) Can, Ahmet
    ÖZET CAN, Ahmet, İnternet Reklamlarında Etkili İletişimin Bir Unsuru Olarak Tipografi, Yüksek Lisans Tezi, Malatya, 2020 Günümüzde artan internet kullanımı beraberinde internet reklamları terimini de ortaya çıkarmıştır. Bununla birlikte internette web sayfaları aracılığıyla farklı biçim ve özelliklerde çeşitli reklam tasarımları kendini göstermeye başlamıştır. Bir internet reklamının hedeflenen amaç doğrultusunda başarılı olabilmesi için tasarımcıların reklamı oluşturan bütün tasarım unsurlarını net ve anlaşılır bir tarzda tasarım ilkelerine uygun olarak bir araya getirmesiyle elde edilir. İnternet reklamlarının çeşitliliği göz önünde bulundurulduğunda reklam alanı ve içerik düzenlemeleri tasarımsal açıdan farklılıklar gösterebilir. Bu nedenle internet reklamlarında tipografinin, bir iletişim unsuru olarak nasıl kullanıldığı, tipografinin tasarımı ve mesajı iletme gücü arasında nasıl bir bağ olduğu ayrıca tasarımı şekil, yapı, denge gibi unsurlar yönünden nasıl etkilediği gözlenmiştir. Bu araştırmanın amacı; internet reklamlarında kullanılan tipografinin, verilmek istenen mesajla bir bütün oluşturarak doğru ve etkili bir tipografiyle nasıl verildiğinin incelenmesidir. Araştırma kapsamında, internetin tarihsel gelişimi ile Dünyadaki ve Türkiye’deki kullanım istatistiklerinin yanı sıra internetin ticarileşme süreci ve sosyal medya kavramı incelenmiştir. İletişim ve süreçleri ile iletişim türlerinin tanımı yapılarak açıklanmıştır. Reklamın tarihsel gelişimi ile Dünyada ve Türkiye’de reklamcılık başlıkları araştırılmış bunun yanı sıra internette yayınlanan reklam çeşitleri başlıklar altında ayrıntılı olarak incelenmiştir.

| İnönü Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


İnönü Üniversitesi, Battalgazi, Malatya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim