Arşiv logosu
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
Arşiv logosu
  • Koleksiyonlar
  • Sistem İçeriği
  • Analiz
  • Talep/Soru
  • Türkçe
  • English
  • Giriş
    Yeni kullanıcı mısınız? Kayıt için tıklayın. Şifrenizi mi unuttunuz?
  1. Ana Sayfa
  2. Yazara Göre Listele

Yazar "Emir, Murat" seçeneğine göre listele

Listeleniyor 1 - 1 / 1
Sayfa Başına Sonuç
Sıralama seçenekleri
  • Küçük Resim Yok
    Öğe
    Çay tüketiminde tüketici davranışlarının belirlenmesi: Samsun ili örneği
    (2012) Kılıç, Osman; Gündüz, Orhan; Aydın, Gamze Eryılmaz; Emir, Murat
    Samsun ili Atakum ilçesi kentsel alanda yapılan araştırmanın amacı, ailelerin siya h çay tüketimdavranışlarının belirlenmesidir. Araştırma kapsamında, ailelerde gıda satın alma kararını veren 150kişiyle anket yapılmıştır. Araştırmada, ailelerin çay tüketim miktarları ile sosyo -ekonomiközellikleri arasındaki ilişki ki- kare testi kullanılarak analiz edilmiştir. Çay tüketim miktarı ileailedeki birey sayısı arasındaki ilişki, pozitif ve istatistiksel açıdan önemli bulunmuştur. Anketyapılan ailelerin %64 gibi büyük bir kısmında, gıda satın alma kararını kadınlar vermektedir. Gıdasatın alma kararını veren bireyin eğitimi ile gelir getiren bir işte çalışma durumu, ailelerin çaytüketim miktarlarını etkilemektedir. Araştırmada, ailelerin %75,33 gibi büyük bir kısmının çaydaaynı markayı tercih ettiği ve marka tercihinde en etkili faktörün ka lite olduğu tespit edilmiştir.

| İnönü Üniversitesi | Kütüphane | Rehber | OAI-PMH |

Bu site Creative Commons Alıntı-Gayri Ticari-Türetilemez 4.0 Uluslararası Lisansı ile korunmaktadır.


İnönü Üniversitesi, Battalgazi, Malatya, TÜRKİYE
İçerikte herhangi bir hata görürseniz lütfen bize bildirin

DSpace 7.6.1, Powered by İdeal DSpace

DSpace yazılımı telif hakkı © 2002-2025 LYRASIS

  • Çerez Ayarları
  • Gizlilik Politikası
  • Son Kullanıcı Sözleşmesi
  • Geri Bildirim